ویروس کرونا سامسونگ

شرکت سامسونگ به دلیل شیوع ویروس کرونا کارخانه خود را در کره جنوبی تعطیل کرد

گزارشات جدید از کره جنوبی نشان می‌دهند که شرکت سامسونگ به علت آلوده شدن کارگرانش به ویروس کرونا، کارخانه تلفن‌های هوشمند خود را در شهر گومی تعطیل کرده است. شیوع ویروس کرونا تاکنون در چین و سایر کشورها جان بیش از 2000 انسان را گرفته است. این ویروس تاثیرات بسیار منفی بر بازار‌های مختلف، از جمله بازار محصولات دیجیتال اعمال کرده است.

کنگره جهانی موبایل 2020 (MWC 2020) که قرار بود در تاریخ 24 فوریه آغاز شود، به دلیل شیوع این ویروس لغو شد و انتظار می‌رود که تعطیلی کارخانه‌ها در چین، زنجیره تامین تلفن‌های هوشمند را تحت‌تاثیر قرار دهد.

شرکت سامسونگ در کارخانه شهر گومی، مونتاژ اسمارتفون‌های گلکسی فولد و گلکسی Z Flip را انجام می‌دهد. این شرکت به دلیل مسائل مربوط به ویروس کرونا، کارخانه مذکور را تا روز 24 فوریه تعطیل کرده است. این اقدام به منظور پاک‌سازی و ضدعفونی کردن محیط کارخانه انجام می‌شود تا در تاریخ 25 فوریه، کارخانه به روند تولید عادی خود برگردد.

سامسونگ در خبری تازه اعلام کرد: “کارمندانی که با کارگران آلوده به ویروس در تماس بوده‌اند، وارد قرنطینه می‌شوند تا تمامی آزمایشات و اقدامات به منظور هرگونه احتمال مبتلا شدن به ویروس کرونا انجام شود.”

بعید است که تعطیلی کارخانه گومی برروی تولید تلفن‌های هوشمند سامسونگ تاثیر بگذارد، زیرا بخش کمی از کل محصولات سامسونگ در این کارخانه تولید می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH