اینستاگرام

حذف دنبال‌کنندگان در اینستاگرام آسان‌تر می‌شود

ازآنجایی‌که اینستاگرام در این اواخر سعی داشته تا تجربه کاربران خود را بهبود بخشد، کارکنان این شرکت نیز سخت مشغول فعالیت بوده‌اند. به نظر می‌رسد که اینستاگرام به‌زودی به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند دنبال‌کنندگان (فالورهای) خود را حذف کنند.

این ویژگی جدید برای اولین بار توسط جین وانگ (Jane Wong) تشخیص داده شد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا در هنگام مشاهده پروفایل کاربران اینستاگرامی، آن‌ها را از لیست دنبال‌کنندگان خود کنار بگذارید. به گفته جین، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا به‌آسانی دنبال‌کنندگان خود را حذف کنند، زیرا جهت این کار لازم نیست که کاربران به لیست دنبال‌کنندگان خود مراجعه کرده و عمل حذف را از آنجا انجام دهند. اسکرین‌شات‌های منتشرشده توسط جین حاکی از آن هستند که این قابلیت اجازه نمی‌دهد تا سایر کاربران از حذف‌شدن خود مطلع شده و همچنین این کاربران دیگر نمی‌توانند پست‌ها و استوری‌های کاربر موردنظر (دنبال‌شونده) را مشاهده کنند. اگر شما نیز دنبال‌کنندگانی دارید که باعث اذیت شما می‌شوند، این ویژگی جدید می‌توان کمک شایانی به شما بکند.

راه‌های فعلی جهت کنار گذاشتن دنبال‌کنندگان به شرح زیر هستند:

  1. به لیست دنبال‌کنندگان خود مراجعه کرده، دنبال‌کننده موردنظر خود را پیدا و آن را از این لیست حذف کنید.
  2. دنبال‌کننده موردنظر را مسدود (بلاک) کرده و سپس آن را رفع انسداد کنید.

این قابلیت جدید باعث می‌شود تا انجام این فرآیند آسان‌تر شود. جین همچنین می‌گوید که این ویژگی در حال حاضر در سیستم‌عامل iOS در دسترس بوده و در آینده نیز در اختیار کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت. درحالی‌که این قابلیت برای کاربران مفید خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی در نسخه عمومی اپلیکیشن اینستاگرام موجود خواهد شد یا خیر؟ و در صورت موجود شدن، زمان این به‌روزرسانی کی خواهد بود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH