دکمه‌های فیزیکی

طرح سامسونگ جهت ادغام نمایشگرهای آبشاری و دکمه‌های فیزیکی

نمایشگرهای آبشاری بسیار جذاب هستند، اما کاربرانی که طرفدار دکمه‌های فیزیکی کنار گوشی‌ها بوده، هیچ‌گاه از گوشی‌های مجهز به این صفحه‌نمایش‌ها استقبال نخواهند کرد. در گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای آبشاری، به دلیل اشغال فضا، دکمه‌های فیزیکی کناری عملکردی مناسب نخواهند داشت. شرکت‌های مختلف راه‌حل‌هایی را پیشنهاد داده که در آن‌ها، گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای آبشاری، نقاطی لمسی و حساس به فشار را در کناره‌های خود جای می‌دهند. اما ازآنجایی‌که کاربران از طریق این ویژگی نمی‌توانند در تاریکی دکمه‌ها را پیدا کرده و همچنین هنگامی‌که گوشی در جیب شما است نمی‌توانید صدای آن را تغییر دهید، پس نمی‌توان این راه‌حل را گزینه‌ای مناسب به حساب آورد.

خوشبختانه سامسونگ توانسته به راه‌حلی دست یابد که طی آن طرفداران هر دو طرف راضی خواهند شد. این غول کره‌ای موفق شده تا کاربردی را برای فناوری سوراخ پانچ خود پیدا کند. اما به‌جای قرار دادن دوربین‌های سلفی در این سوراخ‌ها، مهندسان این شرکت تصمیم گرفته‌اند تا دکمه‌های فیزیکی را در این شکاف‌ها قرار دهند.

دکمه‌های فیزیکی

این اختراع مربوط به سال 2018 میلادی بوده و در هنگام انتشار این اختراع در فوریه 2020، وب‌سایت PatentlyMobile متوجه آن شده است. همانند سایر اختراع‌های دیگر نیز ما دقیقا نمی‌دانیم که آیا این اختراع در محصولات آینده این شرکت استفاده می‌شود؟ و در صورت به‌کارگیری آن، این اقدام در چه تاریخی رخ خواهد داد؟ اما حداقل طرفداران نمایشگرهای آبشاری و دکمه‌های فیزیکی اکنون می‌دانند که قرار دادن این دو ویژگی در یک گوشی امکان‌پذیر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH