با TravelCard، باتری ناجی و همراه آیفون یا دستگاه اندرویدی آشنا شوید

2

اگر یک چیز باشد که همیشه دارندگان تلفنهای همراه احساس می‌کنند به اندازه کافی وجود ندارد، آن باتری است. به همین خاطر هم هست که Go Design یک باتری به اندازه کارت اعتباری ساخته که برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون می‌تواند در نقش یک ناجی عمل کند. تراول کارت یک باتری 1300 میلی آمپری است که قادر است 5 ساعت اضافه مکالمه، 4.5 ساعت مرور وب یا 98 ساعت حالت استندبای برای یک تلفن خاموش به ارمغان آورد. شاید همینجوری به اهمیت این باتری همراه پی نبرید، اما زمانهایی است که برای فقط 5 دقیقه فرصت بیشتر برای کار با تلفن خود حاضریم خیلی چیزها را بدهیم.

این باتری از آلومینیوم سبک وزن هواپیما ساخته شده و تنها 4.77 میلیمتر قطر و وزنی حدود 56.7 گرم دارد. با این تفاصیل یعنی می‌توانید این باتری را به راحتی در کیف پول خود قرار دهید. این باتری در رنگهای سیاه، سفید، نقره‌ای و آبی موجود است و اپل آنرا تحت لیسانس MFI خود در آورده است. تراول کارت قرار است در کارخانه‌ای تحت گواهی اپل ساخته شود.

در حال حاضر کاربران می‌توانند برای یکی از این باتری‌ها ثبت نام کرده و با پرداخت 40 دلار آنرا رزرو کنند. این باتری فوق سبک و باریک ماه می عرضه خواهد شد.

Untitled[divide]

3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH