برقراری تماس خارجی

چگونه با آیفون‌های اپل به خارج از کشور زنگ بزنیم؟!

شاید این نیز مشکل شما باشد: مشخصات مخاطبی را دارید که در خارج از کشور زندگی کرده و می‌خواهید به دلیلی با آن تماس برقرار کنید، اما شیوه انجام این کار را در گوشی آیفون خود نمی‌دانید. در این مقاله قصد داریم تا این مشکل را برطرف سازیم، پس در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

ابتدا باید شرایط تماس‌های خارجی سیم‌کارت خود را بررسی کنید. در برخی از طرح‌ها امکان برقراری تماس خارجی وجود ندارد (این مسئله بیشتر در کشورهای خارجی وجود دارد). تماس‌های خارجی نیز هزینه‌هایی بیشتر از تماس‌های داخلی خواهند داشت، پس پیش از برقراری تماس خارجی، هزینه‌های تماس را برآورد کنید.

هنگامی‌که تصمیم گرفتید تا به برقراری تماس خارجی بپردازید، قفل گوشی خود را باز کرده و سپس اپلیکیشن تلفن (Phone) را اجرا کنید.

برقراری تماس خارجی

کلید Keypad را لمس کرده تا به حالت صفحه‌کلید بروید.

برقراری تماس خارجی

انگشت خود را بر روی کلید «0» نگه دارید.

برقراری تماس خارجی

همزمان با اینکه انگشت خود را بر روی کلید «0» نگه می‌دارید، می‌بینید که در کادر شماره‌گیری، عدد صفر تبدیل به علامت «+» می‌شود.

برقراری تماس خارجی

شماره موردنظر را که با کد کشور مقصد آغاز می‌شود، وارد کرده و سپس کلید سبز تماس را لمس کنید.

شماره تلفن‌های بین‌المللی با یک پیش‌شماره کشوری آغاز شده که بدین‌وسیله مسیر تماس هدایت می‌شود. کد پیش‌شماره هر کشور منحصربه‌فرد است (مثلا عدد 49 مربوط به کشور آلمان است). این کد از رقم و یا ارقامی تشکیل شده که در ابتدای شماره تلفن‌ها قرار می‌گیرند.

برقراری تماس خارجی

حال تماس شما برقرار شده و بدین شیوه می‌توانید به امورات خود بپردازید.

برقراری تماس خارجی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH