هدفون‌ بی‌سیم سامسونگ با ویژگی‌های جذاب و متفاوت به‌زودی معرفی می‌شود

شرکت سامسونگ در ماه گذشته از اسمارتفون‌های پرچمدار سری گلکسی S20، تلفن تاشو گلکسی Z Flip و هدفون‌ بی‌سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی کرد. در حالی که سامسونگ تاکنون، محصولات متنوعی را معرفی کرده است، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد محصول جدید دیگری را به خط تولید برساند.

طبق گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Letsgodigital، سامسونگ علامت تجاری جدیدی را در تاریخ 2 مارس در اداره مالکیت معنوی اروپا (EUIPO) به ثبت رسانده است. به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند هدفون جدیدی را مخصوص بازار مرتبط با محصولات تناسب اندام معرفی کنند. این نام تجاری در کلاس نهم دسته‌بندی EUIPO قرار دارد و در توضیحات آن آمده است که: “هدفون‌های بی‌سیم پوشیدنی که به عنوان یک پخش‌کننده MP3 به کار می‌روند. این هدفون‌های بی‌سیم دارای یک سنسور برای تشخیص خاموش یا روشن بودن خود هستند. هدفون‌های بی‌سیم که یک نرم‌افزار برای تهیه راهنمایی‌های مربوط به تناسب اندام را در اختیار دارند. نرم‌افزار هدفون‌های بی‌سیم قادرند که فاصله‌‌، سرعت، زمان، تغییرات ضربان قلب، سطح فعالیت و سوختن کالری بدن را تشخیص دهند.”

هدفون‌ بی‌سیم سامسونگ

با توجه به توضیحات بالا، به نظر می‌رسد که سامسونگ با استفاده از هدفون بی‌سیم خود، قصد ورود به بازار دستگاه‌های پوشیدنی مرتبط به تناسب اندام را دارد. این شرکت در حال حاضر، طیف وسیعی از ساعت‌های هوشمند را به بازار عرضه کرده است، اما هدفون‌های مربوط به تناسب اندام، از اولین محصولات سامسونگ در این حوزه به شمار می‌روند. اولین تلاش سامسونگ در این زمینه به معرفی هدفون‌های بی‌سیم گلکسی X Icon در سال 2016 برمی‌گردد. اما حالا احتمال می‌دهیم که نسل جدید این هدفون با مشخصات بهتر و قابلیت کاملا بی‌سیم به‌زودی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH