شیائومی می 10 پرو

اسمارتفون شیائومی Mi 10 Pro در صدر لیست قدرتمندترین تلفن‌های اندرویدی جهان ایستاد!

جدیدترین لیست قدرتمندترین اسمارتفون‌های اندرویدی در جهان توسط وب‌سایت AnTuTu منتشر شد که هندست پرچمدار شیائومی می 10 پرو به عنوان صدرنشین در آن حضور یافته است. وب‌سایت AnTuTu طبق سنت طولانی مدت خود در هر ماه، فهرستی از تلفن‌های قدرتمند اندرویدی را منتشر می‌کند. به یاد داشته باشید که اسمارتفون ویوو iQOO Neo در صدر فهرست برترین‌های ماه ژانویه قرار داشت، اما اکنون، با حضور شیائومی، پادشاه این لیست، اسمارتفون پرچمدار می 10 پرو است که به عنوان برترین تلفن در ماه فوریه در این فهرست قرار گرفته است.

نتایج فهرست جدید AnTuTu بین بازه زمانی 1 تا 29 فوریه 2020 حاصل شده است. طبق قانون این وب‌سایت، اسمارتفون‌های مورد آزمایش باید بیش از هزار بار مورد بنچمارک قرار بگیرند تا میانگین نتایج آن‌ها به عنوان نتیجه نهایی در لیست برترین تلفن‌ها ثبت شود. بنابراین، برترین نتیجه ثبت شده توسط یک تلفن در بنچمارک به عنوان معیار، قابل قبول نیست. علاوه‌بر این، تلفن‌های حاضر در لیست ماه فوریه توسط هشتمین نسخه بتا عمومی بنچمارک AnTuTu که در تاریخ 1 اوت 2019 منتشر شده است، مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

شیائومی می 10 پرو

اسمارتفون‌های شیائومی می 10 پرو با کسب 594069 امتیاز و می 10 با کسب 564327 امتیاز، به ترتیب در رتبه‌ها اول و دوم لیست برترین تلفن‌ها در ماه فوریه قرار گرفته‌اند. هردو تلفن از تراشه اسنپدراگون 865 استفاده می‌کنند. باید این نکته را هم یادآور شد که اساسا، این رتبه‌بندی مربوط به مدل‌هایی است که در ماه فوریه به فروش رفته‌اند. به عنوان مثال، اسمارتفون ویوو iQOO 3 نسبت به شیائومی می 10 پرو، امتیاز بیشتری را دریافت کرد، اما به دلیل معرفی آن در ماه فوریه، شرایط لازم برای حضور در بنچمارک AnTuTu را نداشت.

از مهم‌ترین نکات تلفن‌های موجود در این لیست، برتری عددی اسمارتفون‌هایی است که از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌گیرند. در مجموع، هفت تلفن حاضر در این لیست از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس استفاده می‌کنند که تلفن‌های ویوو iQOO Neo ،iQOO Pro، وان پلاس 7T، وان پلاس 7T پرو و ویوو نکس 3 در رتبه‌های سوم تا هفتم آن قرار گرفته‌اند. اسمارتفون‌ هواوی V30 پرو با تراشه Kirin 990 در رتبه هشتم مشاهده می‌شود. تلفن گیمینگ ایسوس راگ فون 2 و هندست ریل‌می X2 پرو نیز به ترتیب، رتبه‌های نهم و هشتم لیست AnTuTu را تصاحب کرده‌اند.

با مشاهده نتایج این فهرست می‌توان متوجه شد که اسمارتفون‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 عملکرد بسیار خوبی نسبت به تلفن‌های دارای تراشه اسنپدراگون 855 پلاس دارند. به عنوان مثال، می‌توان تفاوت بیش از 90.000 امتیازی را بین دو اسمارتفون می 10 پرو و ویوو iQOO Neo به وضوح مشاهده کرد تا متوجه این موضوع شد. انتظار می‌رود که با فروش بیشتر هندست‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 در این ماه، تغییرات گسترده‌ای را در لیست ماه مارس وب‌سایت AnTuTu شاهد باشیم.

2 در مورد “اسمارتفون شیائومی Mi 10 Pro در صدر لیست قدرتمندترین تلفن‌های اندرویدی جهان ایستاد!”

  1. شاهین نوری

    پردازنده ورم قوی زوم 50برابرداره درسته که108مگاپیکسل داره ولی دربرابردوربین 12مگاپیکسل ایفون11پروحرفی واسه گفتن نداره

    14
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH