سامسونگ گلکسی A21

گلکسی A21 در گیک‌بنچ ظاهر شد و گلکسی A31 تاییدیه FCC را دریافت کرد

سامسونگ همچنان به اضافه کردن اعضای جدید به سری گلکسی A خود ادامه می‌دهد و مدل‌های سال گذشته در حال جایگزینی با مدل‌های جدید هستند. هفته گذشته ما شاهد رندرهای رسمی گلکسی A21 بودیم و حالا این گوشی در گیک‌بنچ رویت شده است.

گلکسی A21 با شماره مدل SM-A215U توانسته در تست‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای این بنچمارک به‌ترتیب امتیازهای ۷۸۱ و ۴۱۰۲ را کسب کند. براساس برگه تست، گلکسی A21 مجهز به چیپست هلیو P35 و ۳ گیگابایت رم است.

این هندست همچنین اندروید 10 را اجرا می‌کند، که مسلما رابط کاربری One UI 2.0 را هم بر روی خود خواهد داشت. شایعات قبلی درباره گلکسی A21، به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین چهارگانه در پشت و نمایشگر آمولد Infinity-O آن اشاره کرده‌اند.

در خبر دیگری، گلکسی A31 نیز با شماره مدل SM-A315F در بانک داده‌های FCC مشاهده شده است. این لیست به مشخصات جدید این گوشی اشاره نکرده، اما طبق اسکرین‌شات‌های موجود در لیست می‌توان گفت که A31 از اندروید 10 در کنار One UI 2.0 بهره خواهد برد و ۱۵۸.۵ میلی‌متر طول و ۷۲ میلی‌متر عرض خواهد داشت.

گلکسی A31 قبلا در لیست گیک‌بنچ با پردازنده هلیو P65 و ۴ گیگابایت رم ظاهر شده بود. این گوشی همچنین توانسته تاییدیه بلوتوث Bluetooth SIG را دریافت کند که نشان‌دهنده پشتیبانی آن از بلوتوث 5.0 است. با توجه به این موارد و همچنین راه‌اندازی صفحه پشتیبانی A31 در وب‌سایت رسمی سامسونگ روسیه می‌توان حدس زد که زمان معرفی آن بسیار نزدیک است. ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر درباره این گوشی‌ها، شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH