سامسونگ دستگاه‌های گلکسی شما را به‌طور رایگان ضدعفونی می‌کند

سامسونگ اجرای برنامه‌ای به نام سرویس ضدعفونی کردن گلکسی (Galaxy Sanitizing Services) در ۱۹ کشور جهان را اعلام کرد. به این ترتیب، اگر شما دستگاه‌ گلکسی‌تان را برای تعمیر به یکی از مراکز سرویس‌دهی سامسونگ ببرید، تیم مستقر در آنجا، آن را با اشعه فرابنفش ضدعفونی خواهد کرد.

این سرویس رایگان بوده و در آن از اشعه UV-C برای ضدعفونی و تمیز کردن دستگاه شما بدون نیاز به هرگونه ماده شیمیایی مضر استفاده خواهد شد. این کار به گوشی شما هیچ آسیبی نخواهد رساند و سامسونگ برای مطمئن شدن از این موضوع، تست‌های دقیقی را انجام داده است. شما حتی می‌توانید هندست‌های غیرسامسونگی‌تان را هم با خودتان ببرید و مرکز سرویس‌دهی آن را به‌طور رایگان ضدعفونی خواهد کرد. این روش فقط ۳۰ ثانیه طول می‌کشد و ۹۹.۹ درصد از میکروب‌های روی دستگاه را می‌کشد.

البته محدودیت‌هایی برای تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند وجود دارد و تنها مراکز سرویس‌دهی خاصی می‌توانند آن را انجام دهند. بنابراین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، وب‌سایت سامسونگ در منطقه خودتان را چک کنید. ما حدس می زنیم که این دستگاه‌ها نیاز به پروسه متفاوتی دارند که انجام کامل آن ۳ دقیقه طول می‌کشد.

کشورهایی که سامسونگ در آن‌ها سرویس ضدعفونی گلکسی را ارایه می‌کند عبارتند از: آرژانتین، شیلی، کرواسی، دانمارک، فنلاند، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، نیوزلند، نروژ، پاکستان، پرو، لهستان، روسیه، اسپانیا، سوئد، آمریکا، اوکراین و ویتنام.

این سرویس به‌زودی در کشورهای استرالیا، اتریش، کانادا، چک، فرانسه، یونان، هنگ‌کنگ، مجارستان، هند، اندرونزی، ایتالیا، اردن، قزاقستان، لتونی، مکزیک، هلند، پاناما، امارات متحده عربی و بریتانیا نیز قابل‌دسترس خواهد بود.

سامسونگ همچنین متعهد به کاهش آلودگی و آسیب‌های زیست‌محیطی است و به همین‌خاطر با شرکت هلندی Kvadrat همکاری کرده تا کیس‌هایی را برای گوشی گلکسی S20 پلاس و گلکسی واچ اکتیو 2 بسازد. اما نحوه ساخت این کیس‌ها به این صورت است: Kvadrat، بطری‌های پلاستیکی استفاده‌شده را جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را تبدیل به الیاف‌های نخ‌مانندی می‌کند. این الیاف‌ها سپس در ساخت کیس‌های دستگاه‌های گلکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک بطری ۵۰۰ میلی‌لیتری، مواد کافی برای دو کیس گلکسی S20 پلاس را دارد. این پروسه، دوستدار محیط زیست بوده و در مقایسه با روش‌های سنتی منجر به انتشار گازهای CO2 کمتری می‌شود؛ ضمن اینکه به انرژی کمتری نیاز دارد و منابع غیرتجدیدپذیر را حفظ می‌کند. بد نیست بدانید که شرکت Kvadrat، تاییدیه Ecolabel اتحادیه اروپا را دریافت کرده است. جزییات بیشتر درباره نحوه ساخت این کیس‌ها را می‌توانید در اینفوگرافیک‌ زیر ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH