اسمارت‌فون جدید گوگل پیکسل 4a از استاندارد حافظه UFS 2.1 بهره خواهد برد

اسمارت‌فون جدید گوگل پیکسل 4a به عنوان عضو میان‌رده خانواده پیکسل 4 از حافظه UFS 2.1 با ظرفیت 64 گیگابایت استفاده خواهد کرد. این در حالی است که تلفن پیکسل 3a از حافظه داخلی 64 گیگابایت با استاندارد eMMC بهره می‌برد. گوگل به دلیل کاهش هزینه‌های تولید و در نتیجه، ارزان بودن تلفن‌های خود مجبور به استفاده از امکانات کم‌تری است تا کاربران تفاوت یک تلفن پرچمدار و یک تلفن میان‌رده را درک کنند.

اما به نظر می‌رسد که گوگل درباره پیکسل 4a تغییر موضع داده است. براساس تصویری که از انجمن توسعه‌دهندگان XDA به دست آمده، این گوشی از حافظه داخلی 64 گیگابایت با استاندارد UFS 2.1 استفاده خواهد کرد. از آن‌جایی که تلفن‌های پرچمدار جدید به حافظه‌های UFS 3.0 و UFS 3.1 مجهز شده‌اند، این حس به ما القا می‌شود که گوگل به دنبال کاهش هزینه‌ها از استاندارد UFS 2.1 بهره می‌گیرد.

پیکسل 4a

این اطلاعات از تصویر صفحه بوت‌لودر پیکسل 4a به دست آمده‌اند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عبارت ufs: 64GB SKHynix در صفحه بوت‌لودر این تلفن دیده می‌شود. به عبارتی ساده‌تر، استفاده از استاندارد UFS 2.1 در حافظه داخلی، سرعت بوت شدن تلفن و اجرای نرم‌افزارها را نسبت به استاندارد قدیمی eMMC افزایش می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH