تصاویری از رندر‌های اولیه آیفون 12 پرو توسط یک وب‌سایت منتشر شد

تنها شش ماه و یا بیشتر به زمان معرفی آیفون‌های نسل بعدی با نام آیفون 12 باقی مانده است. تاکنون نیز شایعات نسبتا زیادی درباره پرچمداران 2020 اپل منتشر شده است. اما به تازگی، تصاویری از رندر‌های آیفون 12 پرو توسط وب‌سایت Svetapple به بیرون درز کرده که ما را از طراحی ظاهری تلفن آگاه می‌کند. به نظر می‌رسد که اپل به سال 2017 و آیفون X بازگشته، زیرا طبق تصاویر مذکور، طراحی آیفون 12 پرو همانند مدل X است.

آیفون 12

تمامی اجزای تلفن که درحال حاضر در قسمت شکاف بالای نمایشگر قرار دارند به بخش حاشیه بالایی دستگاه منتقل شده‌اند. بنابراین، دیگر از شکاف خبری نیست. در این تصویر یک دیاگرام اطلاعاتی به نمایش درآمده است. در این دیاگرام، دوربین مادون قرمز و سنسور‌های آن به همراه پرژکتور نقطه‌ای و دوربین سلفی 12 مگاپیکسل مشاهده می‌شوند که در فضای بالای تلفن قرار گرفته‌اند. حاشیه‌های اطراف و پایین تلفن نیز بزرگ‌تر از آیفون‌های فعلی دیده می‌شوند، اما با توجه به این که فقط با یک رندر اولیه مواجه هستیم، نمی‌توان اظهارنظر دقیقی درباره آن ارایه کرد.

آیفون 12

هم‌چنین، نمودار دیگری نشان می‌دهد که شکاف سیم‌کارت هنوز در سمت راست تلفن است. به علاوه، توضیحاتی هم درباره تخت بودن حاشیه‌های اطراف تلفن ارایه شده که شایعات قبلی را تایید می‌کند. طبق شایعات گذشته، مدل بزرگ‌تر از آیفون 12 پرو (احتمالا پرو مکس) به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد شد که از یک سنسور جدید دوربین استفاده میکند. هردو مدل آیفون 12 پرو و پرو مکس هم از سنسور‌های ToF سه‌بعدی بهره می‌گیرند. اضافه‌بر این موارد، درباره صفحه‌نمایش 120 هرتزی ProMotion، رم 6 گیگابایت و اتصال 5G mmWave نیز صحبت‌هایی مطرح شده است.

در حال حاضر هیچ راهی برای تایید این تصاویر وجود ندارد. به علاوه، با توجه به این که زمان زیادی تا معرفی رسمی تلفن‌های جدید اپل باقی مانده است، نمی‌توان صحت شایعات و تصاویر را رد یا تایید کرد. این احتمال وجود دارد که شایعات فوق توسط طرفداران اپل یا زنجیره تامین محصولات این شرکت در کمپانی اینتل ارایه شده باشند. بنابراین، باید منتظر انتشار بیشتر اطلاعات و شایعات بمانیم تا بتوانیم صحت ادعاهای مطرح شده را تایید و یا رد کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH