پنل‌های نمایشگر سری هواوی P40 توسط شرکت‌های ال‌جی و BOE تولید می‌شوند

روز پنجشنبه گذشته شرکت هواوی از پرچم‌داران سری P40 خود شامل 3 هندست جدید رونمایی کرد. غول چینی پیش‌تر نیز اسمارت‌فون P40 لایت را معرفی کرده بود. این محصول صرف‌نظر از نام متفاوت خود دارای ویژگی‌های مشترک کمتری با سایر هندست‌های پیشرفته‌تر خانواده P40 است. کارشناسان پیش‌تر به بررسی دقیق اسمارت‌فون‌های هواوی P40 و P40 پرو پرداختند و اکنون همگی منتظر بررسی هواوی P40 پرو پلاس و دوربین پریسکوپی آن با بزرگنمایی خیره‌کننده 10 برابری هستند.

نمایشگر، پیکر‌ه‌بندی دوربین جلویی و ماژول دوربین پشتی هواوی P40 پرو 

همچنین اخیرا فهرستی از تامین‌کنندگان طرف قرارداد هواوی برای تولید هندست‌های سری P40 نیز منتشر شده است. اطلاعات این فهرست با زبان چینی نوشته شده و تصویر مربوط به آن نیز از کیفیت پایینی برخوردار است. بر این اساس هندست‌های هواوی P40 پرو و P40 پرو پلاس از حسگرهای دوربین اختصاصی تولید شده توسط شرکت سونی استفاده می‌کنند. در عین‌حال نسخه معمولی هواوی P40 نیز مجهز به یک حسگر ساخت سونی است؛ اما اطلاعات فهرست به نام یک تامین‌کننده دیگر (احتمالا Will Semiconductor) نیز اشاره دارند. این کمپانی چینی اخیرا شرکت آمریکایی OmniVision را خریداری نمود. لذا هواوی P40 احتمالا از حسگرهای دوربین ساخت شرکت‌های سونی و OmniVision بهره خواهد برد.

فهرست مربوط به تامین‌کنندگان قطعات مدل‌های سه‌گانه سری هواوی P40

فهرست تامین‌کنندگان ماژول دوربین، اسامی بسیار متنوعی نظیر  Sunny Optical، Luxshare Precision، Q Technology و (Ophelia (Ofilm را در خود جای داده است. برای اجزای آکوستیکی احتمالا شامل اسپیکرها، میکروفون‌ها و مواردی از این‌ دست از تولیدات شرکت‌های GoerTek و AAC Technologies استفاده می‌شود. بر اساس اظهارات این منبع، نمایشگرهای مورد استفاده در هر 3 مدل از گوشی‌ها توسط کمپانی چینی BOE Technology و شرکت کره‌ای ال‌جی دیسپلی تولید شده‌اند. مدیرعامل BOE پیش‌تر اعلام کرد که این کمپانی به‌عنوان تامین‌کننده اختصاصی پنل‌های نمایشگر برای تمامی هندست‌های سری P40 فعالیت خواهد کرد. لذا اکنون نمی‌توان در این زمینه با قطعیت اظهارنظر کرد. در جدول فوق میان مدل‌های مختلف هیچ‌گونه تمایزی ایجاد نشده است؛ لذا احتمالا شاهد به‌کارگیری این پنل‌ها به‌صورت ترکیبی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH