وان پلاس 8

تصاویر جدید رندر‌های تلفن وان پلاس 8 بیانگر رنگ‌بندی متنوع این تلفن هستند

تاکنون شایعات و اخبار غیررسمی زیادی درباره اسمارت‌فون‌های پرچمدار سری وان پلاس 8 منتشر شده‌اند. به تازگی نیز مجموعه‌ای از تصاویر مدل معمولی این تلفن به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد وان پلاس 8 در رنگ‌های جدیدی معرفی خواهد شد. مدتی پیش، تصویری از رندر‌های مشکی رنگ (Onyx Black) این گوشی منتشر شده بود، اما امروز یک تصویر دیگر از تلفن جدید وان پلاس در اختیار ما قرار دارد که نشان می‌دهد مدل معمولی پرچمدار جدید چینی‌ها در دو رنگ دیگر با نام‌های Interstellar Glow و Glacial Green روانه بازار خواهد شد.

رنگ‌بندی تلفن جدید وان پلاس بسیار چشم‌نواز است و بسته به تابش نور محیط از بنفش به صورتی تغییر رنگ می‌دهد. به نظر می‌رسد که وان پلاس نیز سنت‌های قدیمی را کنار گذاشته و هندست‌های جدید خود را با تنوع رنگ بیشتری معرفی خواهد کرد.

مدل 8 پرو نیز مدتی پیش همانند مدل معمولی در رنگ Glacial Green مشاهده شده بود. سومین گزینه رنگی نیز همان رنگ مشکی موسوم به Onyx Black که برخلاف دو رنگ دیگر، ظاهری براق و صیقلی دارد.

طبق جدیدترین گزارش، وان پلاس 8 از یک صفحه‌نمایش 6.55 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتز استفاده می‌کند. یک حفره پانچ شده نیز برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی در نمایشگر تعبیه شده است. انتظار می‌رود که در پشت تلفن شاهد یک دوربین سه‌گانه باشیم. این دوربین دارای یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، یک ماژول التراواید 16 مگاپیکسل و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل است.

مدل معمولی پرچمدار جدید وان پلاس به تراشه اسنپدراگون 865 و حافظه رم 12 گیگابایتی مجهز خواهد شد. ظرفیت حافظه داخلی نیز 256 گیگابایت است. یک باتری 4300 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 وات معروف به Warp Charge نیز درون بدنه گوشی قرار دارد. طبق شایعات مطرح شده، مدل معمولی وان پلاس 8 برخلاف مدل 8 پرو از فناوری شارژ بی‌سیم و تاییدیه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (استاندارد IP) محروم خواهد بود. ما احتمال می‌دهیم که وان پلاس در تاریخ 15 آوریل (27 فروردین) از تلفن‌های جدید خود پرده‌برداری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH