نمایشگر سه‌ بعدی مایکروسافت احتمالا مشکل لولا در گوشی‌های تاشو را برطرف می‌کند

مایکروسافت برخلاف اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو تصمیم گرفت تا برای هندست 2 نمایشگره خود موسوم به سرفیس Duo از پنل‌های انعطاف‌پذیر فاصله گرفته و در عوض از 2 پنل مجزا همراه با یک لولای قابل مشاهده بهره‌برداری نماید.

تصاویر مربوط به پتنت جدید مایکروسافت نشان می‌دهند که افزودن یک پنل سه بعدی به 2 نمایشگر موجود و پوشاندن ناحیه مربوط به لولا به رفع مشکلات آزاردهنده طراحی لولایی شکل کمک می‌کند.

مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که نمایشگر لولا مطابق تصویر زیر می‌تواند برای توسعه فضای نمایشی نمایشگر در بخش لولا مورد استفاده قرار گیرد. اما این قسمت می‌تواند جهت نمایش ابزارهای کنترلی مجازی، عناصر رابط کاربری، اعلان‌ها و بسیاری از موارد دیگر به‌کار گرفته شود. بر اساس اعلام مایکروسافت این نمایشگر از قابلیت هماهنگی با جهت قرارگیری دستگاه و زاویه تاشدگی لولا برخوردار است. برای مثال در وضعیت کاملا باز شده (تصویر فوق)، نمایشگر لولا احتمالا به منظور گسترش فضای نمایشی در امتداد 2 نمایشگر دستگاه به‌کار گرفته خواهد شد.

با قرارگیری دستگاه در وضعیت تا شده، 2 نمایشگر محصول مطابق تصویر فوق به سمت خارج باز می‌شوند. در این‌حالت نمایشگر قسمت لولا احتمالا به منظور نمایش آیتم‌هایی نظیر ابزارهای کنترل موسیقی و سایر میانبرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. آخرین ورژن این پتنت در جولای سال 2019 به ثبت رسید. با این‌حال با توجه به زمان ورود سرفیس Duo 2 به بازار نمایشگرهای انعطاف‌پذیر (که تا حدود زیادی قابل اطمینان است) می‌توان حدس زد که عرضه چنین ایده‌ای به بازار امری بعید به‌نظر می‌رسد.

شما در خصوص امکان عملیاتی شدن پتنت فوق چه‌طور فکر می‌کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH