آنر 30

اسمارت‌فون‌های سری آنر 30 از فناوری شارژ سریع 40 وات و شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند

تنها پنج روز تا معرفی رسمی اسمارت‌فون‌های جدید سری آنر 30 باقی مانده است. در این میان، فرآیند انتشار شایعات و اخبار درباره این تلفن‌ها هنوز متوقف نشده‌اند و حتی تیزر‌ها و اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها به بیرون درز می‌کنند. جدیدترین خبر درباره تلفن‌های جدید برند آنر نشان می‌دهند که این برند چینی فقط دو تلفن جدید را رونمایی نخواهد کرد و به نظر می‌رسد که مدل دیگری هم در میان است.

صفحه رسمی برند آنر در شبکه اجتماعی Weibo، پست جدیدی درباره تلفن‌های سری آنر 30 منتشر کرده که نشان می‌دهد این تلفن‌ها از فناوری شارژ سریع سیمی 40 وات و شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

پست دیگری از حساب رسمی این برند در همین شبکه اجتماعی بیانگر مجهز شدن تلفن‌های جدید آنر به بلندگو‌های استریو تقویت‌شده با فناوری Histen است. این قابلیت بر روی تلفن‌های جدید هواوی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

اما بیایید درباره سومین مدل از خانواده تلفن‌های جدید برند آنر صحبت کنیم، هیچ اطلاعات رسمی درباره این تلفن وجود ندارد، اما مقامات رسمی، وجود مدل دیگری را به صورت تصادفی اعلام کردند. معاون بخش بازاریابی برند آنر با انتشار یک پست در صفحه خود از طرفداران این برند سوال کرد که آیا منتظر اسمارت‌فون‌های سری آنر 30 هستند یا خیر. اما نکته جالب ماجرا این‌جاست که معاون بخش بازاریابی از تلفن آنر 30 پرو پلاس 5G برای ارسال پست خود استفاده کرده است.

آنر 30

طی چند روز گذشته، ما برای اولین بار نام مدل پرو پلاس 5G تلفن‌های جدید آنر 30 را قبل از معرفی رسمی آن می‌شنویم. بنابراین، فعلا نمی‌توان وجود این مدل را تایید و یا رد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH