آپدیت گلکسی S10 لایت

سامسونگ آپدیت جدیدی را برای اسمارت‌فون گلکسی S10 لایت منتشر کرد

شرکت سامسونگ آپدیت رابط کاربری One UI 2.1 را برای اسمارت‌فون گلکسی S10 لایت منتشر کرد. این شرکت در هفته گذشته، همین آپدیت را برای سایر تلفن‌های خانواده پرچمدار سری گلکسی S10 منتشر کرده بود.

آپدیت جدید گلکسی S10 لایت با شماره نسخه G770FXXU2BTD2 به همراه پچ امنیتی ماه آوریل برای این تلفن عرضه شده است. به علاوه، بروزرسانی جدید قابلیت‌هایی مانند Single Take ،Pro Video ،Quick Share و Music Share را برای این تلفن به ارمغان می‌آورد.

هم‌چنین، ایموجی‌های واقعیت افزوده (AR Emoji) امکان ویرایش دستی چهره به همراه تشخیص بهتر آن را نیز دریافت کرده است. توجه داشته باشید که تمامی ایموجی‌های ذخیره شده شما پس از نصب و اجرای نسخه جدید AR Emoji حذف خواهند شد.

اپلیکیشن گالری تلفن نیز به‌روز شده و برش (Crop) عکس‌ها نیز سریع‌تر از گذشته صورت می‌پذیرد. هم‌اکنون، به واسطه بروزرسانی جدید گلکسی S10 لایت می‌توان چندین گروه مختلف از آلبوم‌ها یا چندین گروه و آلبوم را در یک گروه ادغام کرد.

علاوه‌بر موارد ذکر شده، سامسونگ صفحه‌کلید خود را نیز به‌روز کرده است. از قابلیت‌های جدید کیبورد سامسونگ می‌توان به اضافه شدن امکاناتی هم‌چون Undo و Redo کردن متن به همراه ترجمه چندین زبان اشاره کرد.

جدیدترین آپدیت منتشر شده برای هندست سامسونگ گلکسی S10 لایت در قاره اروپا عرضه شده است و انتظار می‌‌رود که کاربران سایر مناطق جهان نیز آن را به‌زودی دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH