اندروید 10 نوکیا 2.3

بروزرسانی اندروید 10 برای اسمارت‌فون نوکیا 2.3 منتشر شد

کمپانی HMD Global اعلام کرد که اسمارت‌فون نوکیا 2.3 به عنوان یازدهمین گوشی این شرکت به‌زودی آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کند. از قابلیت‌های جدید این آپدیت می‌توان به ژست‌های حرکتی جدید، پاسخ هوشمند (Smart Reply) و بهبود تنظیمات مرتبط با حریم خصوصی کاربران اشاره کرد.

HMD در این نشست خبری به نقل از وب‌سایت Counterpoint اعلام کرد که فرآیند انتشار جدیدترین نرم‌افزار برای تلفن‌های نوکیا بسیار سریع بوده و عملکرد HMD در این بخش بسیار رضایت‌بخش است.

با عرضه آپدیت اندروید 10 برای نوکیا 2.3 صاحبان این تلفن می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند Family Link استفاده کنند. این قابلیت به والدین کودکان اجازه می‌دهد که استفاده کودک خود از دستگاه را محدود کنند. هم‌چنین، قابلیت Focus Mode هم اجازه دسترسی کودکان به اپلیکیشن‌های غیرمجاز را مسدود کرده و نوتیفیکیشن‌های آن‌ها را هم نمایش نمی‌دهد. البته، این قابلیت هنوز در مرحله بتا قرار دارد.

جدیدترین آپدیت عرضه شده برای تلفن نوکیا 2.3 در چند مرحله انجام می‌پذیرد. اگر هنوز نوتیفیکیشن این آپدیت را دریافت نکرده باشید، می‌توانید آن را با مراجعه به منوی تنظیمات به صورت دستی دانلود و نصب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH