تاریخ انتشار و قیمت گلکسی‌فولد 2

گلکسی ‌فولد 2 با قیمتی ارزان‌تر از نسخه قبلی راهی بازار می‌شود

گلکسی ‌فولد 2 امسال رونمایی خواهد شد. پیش از این از طریق عکس‌های لو رفته، شاهد تغییراتی در طراحی آن بودیم. این اخبار لورفته حاکی از آن است که هنوز سامسونگ ایده ساخت گوشی تاشو را رها نکرده‌است. گلکسی ‌زد فلیپ ( Z Flip) بهبودهایی جزئی نسبت به گلکسی‌ فولد همراه داشت، اما باید به این نکته توجه داشت که به این زودی‎‌ها گوشی‌های تاشو به آنچه شایسته‌ استفاده روزمره است، تبدیل نخواهند گشت.

اطلاعات جدیدی از گلکسی ‌فولد 2 لو رفته و این‌بار، تمرکز آنها بیشتر بر روی قطعات دوربین و قیمت این دستگاه است.

قیمت گلکسی ‌فولد 2 از نسخه پیشین خود کمتر و دوربین آن نیز پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

راس یانگ (Ross Young)، هنگامی که داشت درباره سیستم دوربین گلکسی‌ فولد 2 در توییتر بحث می‌کرد، این اطلاعات را لو داد. به گفته او، دوربین اصلی این دستگاه سه‌گانه خواهد بود و مجهز به سه لنز 12 ،16 و 64 مگاپیکسلی است. دوربین گلکسی ‌فولد 2 همچنین از ویژگی پایداری اپتیکال تصاویر هنگام فیلمبرداری بهره می‌برد که در مجموع این سیستم را هم‌رده دوربین‌های رده‌بالا قرار خواهد داد (برای مقایسه بدانید دوربین اصلی گلکسی ‌فولد دارای سه لنز 12 ،12 و 16 مگاپیکسلی بود).

اطلاعات بیشتری که راس در توییتر خود به گفت‌و‌گو درباره آن پرداخته‌است، مرتبط با برچسب قیمتی این دستگاه است که بین محدوده 1780 تا 1980 دلار قرار خواهد گرفت. این بدان معناست که سامسونگ قصد دارد با افزایش تولید گلکسی ‌فولد 2 ، قیمت آن را 100 دلار کاهش دهد. ویژگی‌های جدید دیگری که در این دستگاه شاهد آن خواهیم بود صفحه نمایش بزرگ‌تر جلویی، رزولوشن بالاتر، قلم سامسونگ و شبکه 5G هستند.

گلکسی‌فولد 2 و قلم سامسونگ

زمان انتشار گلکسی‌ فولد 2 نیز در میان این اطلاعات، افشا شده‌است. به گفته راس، فولد 2 همزمان با سری جدید نوت عرضه خواهد شد. جهت اطلاع، سامسونگ هرسال در ماه آگوست از سری نوت رونمایی می‌کند.

طراحی گلکسی ‌فولد جدید تغییراتی نسبت به نسخه قبل همراه داشته و بسیار جذاب‌تر شده‌است. همچنین خبرهایی که از این دستگاه دریافت می‌کنیم نشان می‌دهد سامسونگ پس از معرفی گلکسی زد فلیپ دست از طراحی و توسعه سری فولد برنداشته‌است. بنظر می‌رسد از این‌پس، سری فولد همراه با نوت و سری فلیپ همراه با S معرفی خواهند گشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH