مدیاتک تراشه جدیدی برای رقابت با اسنپ‌دراگون 875 کوالکام معرفی خواهد کرد

مدیاتک چند روز پیش در یک رویداد آنلاین از چیپست Dimensity 1000 Plus رونمایی کرد. بعد از معرفی آن، سه تا از مدیران ارشد این شرکت به نام‌های Li Yanji (مدیر روابط عمومی واحد ارتباطات بی‌سیم مدیاتک)، Li Junnan (مدیر برنامه‌ریزی فنی شرکت) و Nian Yucun (مدیر بازاریابی محصولات مدیاتک) قول دادند که با وب‌سایت چینی IT Home مصاحبه کنند و به برخی پرسش‌ها جواب دهند.

گزارش IT Home بیشتر مربوط به پاسخ این مدیران به پرسش‌هایی درباره برنامه‌های کوالکام برای عرضه اسنپ‌دراگون 875 در آستانه معرفی Dimensity 1000 Plu می‌شد. Li Yanji گفت که مدیاتک مدتی از بخش تراشه‌های پرچمدار دور بوده است و در زمان مناسبی محصولاتی را برای این بخش معرفی خواهد کرد.

او همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر اقدام اخیر کوالکام در کاهش قیمت‌های چیپست‌های 5G خود برای گوشی‌های موبایل گفت که رقابت برای قیمت همیشه در بازار وجود داشته است و مدیاتک سعی خواهد کرد تا چیپست‌های 5G رقابتی‌تر با عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتری نسبت به رقبای خودش معرفی کند

مدیاتک برای مدت طولانی از بخش پرچمدار غایب بوده است. با این‌حال، این شرکت با معرفی جدیدترین سری Dimensity که تراشه‌های پرقدرتی هستند توانسته خودش را در این بخش احیا کند. چیپست‌های سری هلیو هم پردازنده‌های 5G میان‌رده فوق‌العاده‌ای هستند. ضمن اینکه، مدیاتک برای ورود به بازار تراشه‌های پرچمدار، تصمیم خوبی برای هدف قرار دادن فناوری 5G گرفته است. به نظر می‌رسد محصولات جدید این شرکت طرفداران زیادی در بین سازندگان اسمارت‌فون‌ها پیدا خواهند کرد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کوالکام باز هم آن را از میدان به در خواهد کرد یا نه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH