تصاویر هدفون بی‌سیم HTC U Ear منتشر شد

شرکت اچ‌تی‌سی به‌زودی وارد کسب‌وکار پرسود ساخت هدست‌های بی‌سیم خواهد شد و تصاویر منتشرشده توسط FCC طراحی اولین هدفون این شرکت را نمایان کرده است. این هدست دارای بدنه مشکی‌رنگ براق بوده و به جز این مورد، در بقیه موارد بسیار شبیه به ایرپاد اپل است.

نام این هدست، HTC U Ear خواهد بود و ما در حال‌حاضر اطلاعاتی بسیار کمی درباره آن داریم. در تصاویر زیر می‌توان پورت USB-C برای شارژ هدفون و کابل تبدیل A-to-C را دید.

اچ‌تی‌سی قبلا هدفون سیمی USonic را با پورت USB-C معرفی کرده بود که دارای قابلیت‌های حذف نویز و کالیبراسیون خودکار برای تولید صدای بهینه بود (این قابلیت‌ها توجیه کافی به اچ‌تی‌سی می‌داد تا جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را از روی پرچمدار U11 حذف کند). اینکه آیا هدفون HTC U Ear هم قابلیت‌های مشابهی خواهد داشت یا نه هنوز معلوم نیست. شما احتمالا به خاطر می‌آورید که اچ‌تی‌سی زمانی بخشی از سهام شرکت بیتس را در اختیار داشت و حتی هدفون‌های گران‌قیمتی را با این برند در کنار گوشی‌هایش معرفی می‌کرد. اچ‌تی‌سی بعدا سهام خودش را به اپل فروخت و کوپرتینویی‌ها شروع به ساخت هدفون‌هایی با برند بیتس کردند. اپل همچنین اپلیکیشن بیتس موزیک را برای سرویس استریم خودش معرفی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH