می بند 5

شیائومی می بند 5 از سنسور تشخیص اکسیژن خون و دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند

به نظر می‌رسد که ساعت می بند 5 شرکت شیائومی از سنسور تشخیص میزان اشباع اکسیژن در خون (SpO2) استفاده خواهد کرد. این سنسور با قابلیت تشخیص ضربان قلب ادغام شده است. ساعت می بند 5 از سایر ویژگی‌های سلامتی و بهداشتی، مانند ردیابی چرخه دوران قاعدگی زنان هم پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که نسخه جهانی این ساعت از NFC پشتیبانی خواهد کرد، چرا که این قابلیت قبلا فقط در دسترس کاربران کشور چین قرار گرفته بود.

نسخه جدید این مچ‌بند با نام Mi Smart Band 5 و شماره مدل XMSH11HM شناخته می‌شود. مدل معمولی با شماره مدل XMSH10HM شناخته شده بود.

می بند 5
می بند 4 شیائومی

Smart Band شیائومی از دستیار هوش مصنوعی، به ویژه دستیار الکسا شرکت آمازون پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های NFC و میکروفون دستیار هوشمند دیجیتال در مدل‌های قبلی مچ‌بندهای شیائومی فقط در اختیار کاربران چینی قرار گرفته بود که از دستیار صوتی Xiao به زبان چینی پشتیبانی می‌کرد.

دستیار صوتی الکسا یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدل جهانی می‌بند 5 است، زیرا این دستیار در کشور‌های آمریکا، ژاپن، برخی از کشورهای اروپایی و هندوستان از هشت زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. البته، به یاد داشته باشید که این مدل فاقد بلندگو بوده و پاسخ‌های الکسا به صورت متن خواهند بود.

می‌بند جدید شیائومی از صفحه‌نمایش 1.2 اینچی بهره می‌گیرد و حاشیه‌های آن نیز کوچک‌تر شده‌اند. نسل چهارم این ساعت از یک نمایشگر 0.95 اینچی استفاده می‌کرد. مچ‌بند جدید شیائومی ابتدا در چین رونمایی می‌شود. احتمال می‌رود که این دستگاه در ماه ژوئن رونمایی شده و پس از چند ماه در بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

 

3 در مورد “شیائومی می بند 5 از سنسور تشخیص اکسیژن خون و دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند”

  1. عجب مسخره بازی،از همه گرونتر بود و سنسور نداره،من متاسفانه پارسال پیک دلار گرفتم ۹۲۰ تومن

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH