Surface Duo مایکروسافت

اولین تصویر از رندر تبلت Surface Duo مایکروسافت توسط یک نشریه آلمانی منتشر شد

براساس گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بودند، تبلت جدید Surface Duo مایکروسافت در سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. اما به نظر می‌رسد که ردموندی‌ها برروی نسل بعدی این تبلت هم کار می‌کنند، چرا که یک آگهی استخدام توسط این شرکت انتشار یافته است.

در این آگهی شغلی درج شده است که مایکروسافت به دنبال یک مدیر برنامه با استعداد است که سناریوهای پایانی پروژه و قابلیت‌های Surface Duo را به همراه محصولات بعدی مدیریت کند. مهارت‌های فنی، روابط و مدیریت قوی از مشخصه‌های لازم این استخدام هستند.

Surface Duo مایکروسافت

مشخصات فنی تبلت خاص مایکروسافت نیز قبلا فاش شده بود؛ بر این اساس، تبلت مذکور از یک پردازنده پرچمدار و جدید به همراه یک دوربین معمولی بدون فلاش LED بهره می‌گیرد. این تبلت از فناوری NFC و اینترنت 5G هم پشتیبانی نمی‌کند.

در این میان، نشریه آلمانی Ratenzahlung-online نیز تصویری از کانسپت واقعی نسل دوم این تبلت را منتشر کرده است. در این رندر حاشیه‌های کم‌تری دیده می‌شوند. هم‌چنین، تعداد دوربین‌ها افزایش یافته و فلاش LED نیز به مجموعه دوربین اضافه شده است. یک صفحه‌نمایش کوچک در میان لولا تبلت دیده می‌شود که از آن برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌شود. اضافه‌بر این، نسل دوم Surface Duo از اینترنت همراه 5G پشتیبانی خواهد کرد.

هیچ زمان دقیقی برای معرفی Surface Duo 2 اعلام نشده است. اما احتمال می‌رود که این محصول طی 18 ماه آینده معرفی و روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH