اسمارت‌فون آنر پلی 4 پرو مجهز به حسگر سنجش دمای بدن کاربر خواهد بود

اسمارت‌فون‌های سری آنر پلی 4 در روز چهارشنبه پیش رو رسما معرفی خواهند شد. این هندست‌ها پیش‌تر در پایگاه داده چندین پلتفرم صدور تائیدیه از جمله MIIT و TENAA رویت شدند. مدیریت این برند در کشور چین نیز ویدیویی از آنر پلی 4 پرو را به اشتراک گذاشت. ویدیوی مذکور نشان می‌دهد که این هندست مجهز به حسگر سنجش دمای بدن کاربر خواهد بود. به‌کارگیری این قابلیت در گوشی‌ها نسبتا نادر بوده و مشخصا با توجه به شیوع ویروس کرونا در مقطع کنونی مفید به‌نظر می‌رسد.

آنر پلی 4 پرو دارای اسم رمز OXP-AN00 بوده و پیش‌تر به‌همراه یک تراشه کایرین (بدون اشاره دقیق به مدل آن) و رم 8 گیگابایتی در دیتابیس گیک‌بنچ رویت شده است. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست این اسمارت‌فون مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 بوده و احتمالا به‌همراه رابط کاربری EMUI 10 و بدون سرویس‌های گوگلی روانه بازار می‌شود. بعلاوه آنر پلی 4 پرو از یک باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر 6.57 اینچی و ابعادی معادل 162.7×75.8×8.9 میلی‌متر برخوردار است.

فهرست مشخصات و تائیدیه‌های مربوط به اسمارت‌فون‌های آنر پلی 4 و 4 پرو

از سوی دیگر آنر پلی 4 با شماره مدل DVC-AN00 موفق به دریافت تائیدیه بلوتوث از سوی وبسایت Bluetooth SIG شده است. در خصوص مشخصات این هندست هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است. در حال حاضر صرفا می‌دانیم که آنر پلی 4 مجهز به اتصال بلوتوث 5.1 خواهد بود؛ مشخصه‌ای که امکان انتقال سریع‌تر فایل‌ها و افزایش بهره‌وری انرژی را فراهم می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH