سامسونگ مشخصات چیپست 8 نانومتری اگزینوس 850 را اعلام کرد

سامسونگ اسمارت‌فون گلکسی A21s را که مجهز به چیپست اگزینوس 850 بود چند هفته پیش معرفی کرد. حالا شرکت کره‌ای با عرضه این هندست، اطلاعات بیشتری را درباره چیپست جدید آن منتشر کرده است.

اگزینوس 850 که جدیدترین تراشه میان‌رده سامسونگ است، با استفاده فناوری ۸ نانومتری LPP ساخته شده و دارای هشت هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۲ گیگاهرتز است و از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند.

 

اگزینوس 880

اگزینوس 850 با شماره‌کد S5E3830 همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G52 شرکت AMD بهره می‌برد و از رم LDDR4x و حافظه eMMC 5.1 پشتیبانی می‌کند.

این چیپست امکان پشتیبانی از دوربین‌های جلو و پشت تا ۲۱.۷ مگاپیکسل را دارد، اما اگر سازنده‌ای بخواهد چیدمان دوگانه را برای گوشی استفاده کند فقط محدود به ترکیب ۱۶ + ۵ مگاپیکسل خواهد بود.

اگزینوس 850 همچنین از ویدیوهای 1080p با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و رزولوشن نمایشگر +FHD یا ۲۵۲۰x۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. اتصالات وای‌فای 802.11ac و بلوتوث ۵.۰ هم جزو قابلیت‌ها آن هستند و پشتیبانی آن از شبکه LTE فقط محدود به کانکتورهای Cat.7 و Cat.13 می‌شود.

اگزینوس 850 هم‌اکنون در حال تولید انبوه است و احتمالا در ماه‌های آینده در داخل گوشی‌ها و تبلت‌های اقتصادی بیشتری استفاده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH