ایسر از دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید در خاورمیانه رونمایی کرد

کمپانی بزرگ ایسر از دو لپ‌تاپ سری گیمینگ خود در شهر دبی رونمایی کرد. این نوت‌بوک‌های گیمینگ Predator Triton 500 و Nitro 5 نام دارند که از 7 ژوئن معادل 18 خرداد در خاورمیانه عرضه شدند.

این محصولات در کنار پیشرفت‌های چشمگیر در عملکرد خنک کنندگی، هر دو دارای جدیدترین پردازنده‌های نسل 10 اینتل هستند. Predator Triton 500 با جدیدترین گرافیک معرفی شده NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER GPU و با قیمت 3999 دلار در بازار خاورمیانه عرضه می‌شود. نوت‌بوک‌های گیمینگ سری Nitro 5 نیز با قیمت 1299 دلار در خاورمیانه عرضه شده‌اند.

در ارتباط با معرفی این دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید، سعید فرازمند، مدیر کل فروش ایسر خاورمیانه گفت: ایسر مفتخر است که چنین لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمندی را در خاورمیانه با ترکیبی از ویژگی‌های چشمگیر و استثنائی ارایه کند. Predator Triton 500 پردازنده نسل دهم 10750H اینتل، جدیدترین گرافیک معرفی شده توسط NVIDIA مدل GeForce RTX 2080 SUPER GPU و بالاترین سرعت ممکن refresh rate دریک نمایشگر (300Hz) را در یک لپ‌تاپ فوق نازک 17.9 میلی متر گرد هم آورده است.

Predator Triton 500

Predator Triton 500 با استفاده از جدیدترین پردازنده‌های نسل 10 اینتل با نشان تجاری 10750H و گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER با تکنولوژی Max-Q، قادر است از سخت‌ترین چالش‌ها سربلند بیرون بیاید. تا به امروز لپ‌تاپی با چنین مشخصات فنی و نمایشگری با نرخ نوسازی 300Hz و با زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه، توسط هیچ تولید کننده‌ دیگری به بازار عرضه نشده است.

Predator Triton 500 مجهز به یک کنترلر بی‌سیم Killer Wi-Fi 6 AX1650i است که تضمین می‌کند برنامه های در حال اجرا از اولویت پهنای باند برخوردار باشند. این لپ‌تاپ به یک شاسی نازک 17.9 میلی متر (0.7 اینچ) به وزن 2.1 کیلوگرم مجهز شده که دارای نمایشگری با حاشیه‌های باریک و یک کاور تزئین شده چشم نواز مخصوص Predator است. همچنین با حدود 8 ساعت عملکرد باتری، بهره‌وری شما را حداکثر می‌کند.

Predator Triton 500 مجهز به فناوری Vortex Flow Acer، از سه فن تهویه مطبوع ساخته شده و درعین حال که باعث کاهش سر و صدا می‌شود، جریان هوا را نیز افزایش می‌دهد. اما کار همین‌جا تمام نمی‌شود چرا که توسط فن‌آوری CoolBoost شاهد افزایش سرعت فن جهت خنک کنندگی بیشتر خواهیم بود. با اپلیکیشن PredatorSense UI و کمک گوشی همراه، گیمرها می‌توانند نه تنها دمای دستگاه را کنترل کرده بلکه بدون نیاز به توقف بازی، دستگاه خود را اوورکلاک کنند تا در گرماگرم بازی حواس‌شان پرت نشود!

سیستم خنک کننده PT500 همچنین دارای یک تکنولوژی برجسته در فن‌های تمام فلزی نسل چهارم AeroBlade 3D است که به طور خاص برای به حداکثر رساندن جریان هوا و کاهش نویز طراحی شده است. لبه‌های دندانه دار و باله‌های خمیده اجازه می‌دهد تا جریان هوا 45درصد افزایش یابد. طبق گفته های ایسر، مدل Predator Triton 500 تا ۳۳ درصد عملکرد حرارتی بهتری نسبت به همتای 2019 خود ارایه می‌دهد.

Acer Nitro 5

Acer Nitro 5 نیز همچنین به پردازنده نسل دهم 10750H Intel Core i7 مجهز شده که تا 5 گیگاهرتز توان پردازشی ارایه می‌کند و با وجود گرافیک GeForce GTX 1650 یا GeForce GTX 1660Tiاز پس هر کاری برمی‌آید. به‌علاوه فضای ذخیره سازی یک ترابایت SSD و رم 32 گیگابایتی حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. نمایشگرهای 15.6 و 17.3 اینچی FHD IPS، با نرخ نوسازی 144 هرتز و زمان پاسخ 3 میلی ثانیه و به لطف صفحه نمایش با دامنه رنگ NTSC ۷۲ درصد و درخشانی 300 نیتی یک بازی روان و شفاف ارایه می‌کنند.

ناگفته نماند که این نوت‌بوک دارای یک سیستم خنک کننده دو فن است که از درگاه‌های ورودی/خروجی با جایابی استراتژیک و چهار دریچه حرارتی بهره می‌برد تا به 25 درصد عملکرد حرارتی بهتری نسبت به مدل 2019 برسد. همچنین فناوری CoolBoost قادر است سرعت فن را 10 درصد و خنک کنندگی CPU/GPU را 9 درصد افزایش دهد. مدل جدید امسال، به لطف تکنولوژی‌های (Intel Wi-Fi 6 AX201 (802.11ax و Killer Ethernet E2600 که باعث افزایش پایداری و عملکرد شبکه می شوند و با کاهش محسوس پینگ و جیتر، و در عین حال اولویت دادن به بازی در حال اجرا، گیمرها را قادر می‌سازد تا بدون هیچ نگرانی از بازی‌های آنلاین خود لذت ببرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH