اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A51s 5G موفق به دریافت چند تائیدیه مختلف شد

پیش‌تر در ماه مه شاهد انتشار فهرستی برای اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A51s 5G UW بودیم. این هندست منحصرا از طریق اپراتور ورایزن عرضه شده و با توجه به الگوی نامگذاری مورد استفاده از شبکه 5G موج میلی‌متری پشتیبانی خواهد کرد. اسمارت‌فون مذکور پیش‌تر با شماره مدل SM-A716V رویت شد و اکنون دستگاهی با برچسب SM-A516V که ظاهرا متعلق به گلکسی A51s 5G است نیز در پایگاه‌ داده گیک‌بنچ، انجمن Wi-Fi Alliance و NFC Forum رویت شده است.

گلکسی A51s 5G در فهرست گیک‌بنچ

اطلاعات مندرج در فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که توان پردازشی گوشی از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 765G به‌همراه 6 گیگابایت حافظه رم تامین می‌شود. این هندست مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 بوده و در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب موفق به ثبت امتیازات 622 و 1928 شد. فهرست مربوط به اتحادیه Wi-Fi Alliance نیز ورژن اندروید مورد استفاده در این هندست را تائید نموده و نشان می‌دهد که گجت مذکور از اتصال وای‌فای 2 بانده پشتیبانی خواهد کرد. تائیدیه انجمن NFC Forum نیز طبیعتا نشان‌دهنده پشتیبانی دستگاه از اتصال NFC بوده و به هیچ‌گونه جزئیات دیگری اشاره نمی‌کند.

تائیدیه‌های گلکسی A51s 5G از انجمن‌های Wi-Fi Alliance و NFC Forum 

با توجه به اینکه گلکسی A51s 5G یک هندست ارتقایافته به‌شمار می‌رود؛ لذا اکثر مشخصات کلیدی و طراحی کلی این هندست با گلکسی A51 5G مشترک خواهد بود. مطابق روال معمول به منظور اطلاع از تغییرات نهایی اعمال شده توسط سامسونگ ناچارا بایستی تا موعد عرضه این هندست منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH