دو تبلت دیگر سامسونگ آپدیت اندروید 10 را دریافت کردند

سامسونگ چند ماهی است که در حال عرضه آپدیت اندروید 10 برای دستگاه‌های خودش است. علاوه بر به‌روزرسانی بسیاری از اسمارت‌فون‌های پرچمدار و میان‌رده سامسونگ به اندروید 10، تعدادی از تبلت‌های این شرکت نیز آن را دریافت کرده‌اند.

اخیرا تبلت‌های گلکسی تب S5e و گلکسی تب S4 به اندروید 10 ارتقا یافته‌اند. امروز نیز دو تبلت دیگر به این جمع ملحق شده‌اند که عبارتند از گلکسی تب 10.1 و گلکسی تب A 8.0 مدل 2019.

به گفته وب‌سایت SamMobile، این آپدیت‌ها در حال‌حاضر برای نسخه‌های LTE تبلت‌های مذکور عرضه شده‌اند. البته ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا آپدیت جدید One UI 2.1 هم برای این دستگاه‌ها عرضه شده است یا نه، اما با توجه به میان‌رده بودن تبلت‌ها، احتمال اینکه اندروید 10 با نسخه قبلی رابط کاربری One UI عرضه شده باشد زیاد است،.

تبلت‌های فوق همچنین بستته امنیتی ماه جولای را در کنار همه قابلیت‌ها و بهبودهای جدید اندروید 10 دریافت خواهند کرد. اگر شما هم یکی از این تبلت‌ها را دارید باید به‌دنبال شماره ورژن‌های T515XXU4BTFK و P205DXU5BTFB در دستگاه خود بگردید.

اگر هنوز هیچ نوتیفیکیشنی درباره آپدیت جدید دریافت نکرده‌اید می‌توانید به‌طور دستی از مسیر Settings / Software update / Download and install آن را چک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH