ال‌جی بر روی اسمارت‌فون میان‌رده جدید خود با نام Q92 5G کار می‌کند

پیش‌تر و در ماه مه کمپانی ال‌جی نمادهای تجاری مربوط به اسامی 13 گوشی سری Q خود را ثبت کرد. اکنون مشخص شده که تعدادی از این هندست‌ها با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G تولید می‌شوند. همچنین پیرامون اسامی این گوشی‌ها نیز جزئیات بیش‌تری منتشر شده است. مشخصا اسمارت‌فون ال‌جی Q92 5G با شماره مدل LM-Q920N احتمالا یک جایگزین ارزان‌قیمت‌تر برای گوشی ال‌جی Velvet 5G به‌شمار خواهد رفت.


ظاهرا در ابتدای امر قرار بود این هندست تحت‌عنوان ال‌جی Q9 2020 5G تولید شود؛ اما در ادامه کمپانی ذهنیت خود را تغییر داده است. بعلاوه با بررسی اطلاعات مندرج در فهرست مدل گوشی‌ها مشخص می‌شود که برخی از این دستگاه‌ها در بستر اپراتورهای KT و +LG U به‌کار گرفته خواهند شد. 2 اپراتور مذکور جزو 3 شرکت مخابراتی بزرگ در کره‌جنوبی به‌شمار می‌روند.

به‌کارگیری عبارت “128G” در نام برخی دستگاه‌ها احتمالا به ظرفیت 128 گیگابایتی حافظه‌داخلی اشاره دارد؛ در حالی‌که کاراکتر درج شده پس از این عبارت احتمالا نشان‌دهنده مدل رنگی گوشی شامل سبز (Green)، قرمز (Red)، سفید (White) و خاکستری (Teal) است. بعلاوه مدل فاقد هرگونه کاراکتر اضافی در نام خود نیز احتمالا با رنگ‌آمیزی مشکی عرضه خواهد شد.

نمادهای تجاری ثبت شده توسط ال‌جی شامل طیف گسترده‌ای از مدل‌های سری Q (از مدل‌های Q5x، Q3x و Q6x گرفته تا سری پیشرفته Q9x) را شامل می‌شود. اسمارت‌فون Q93 نیز در این طیف جای می‌گیرد. در صورت صحت این شمای نام‌گذاری به‌نظر می‌رسد که هندست مذکور برای سال آینده روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH