انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 برای اسمارت‌فون نوکیا 1 آغاز شد

اخیرا عملکرد تولیدکنندگان دستگاه‌های اندرویدی در زمینه انتشار به‌روزرسانی ورژن‌های جدید سیستم‌عامل به میزان قابل‌توجهی بهبود یافته و این پدیده مشخصا  در خصوص دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده صادق است. برخی موارد کماکان با حالت ایده‌آل فاصله دارند؛ اما در این میان پیشرفت‌هایی قابل ستایش خصوصا از سوی کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و نوکیا مشاهده می‌‌شوند.


نوکیا در یکی از اقدامات اخیر خود اقدام به انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 گو برای اسمارت‌فون پایین‌رده سال 2018 خود با نام نوکیا 1 نموده است. نوکیا 1 با سیستم‌عامل اندروید اوریو Go ادیشن عرضه شد. این پلتفرم در واقع ورژن محدود شده سیستم‌عامل اندروید به‌شمار رفته و از قابلیت اجرا روی سخت‌افزار بسیار مقرون‌به‌صرفه برخوردار است. اکنون این هندست در حال دریافت آخرین نسل از سیستم‌عامل در قالب Go Edition است. این سیستم‌عامل فضای کمتری را به خود اختصاص داده و با توجه به مشخصات سخت‌افزاری گوشی عملکرد بهینه‌تری ارائه خواهد داد. اپلیکیشن‌ها نیز احتمالا حجم کمتری داشته و از بهره‌وری بالاتری برخوردار خواهند بود.

“به‌روزرسانی اندروید 10 گو برای قهرمان مقرون‌به‌صرفه ما یعنی نوکیا 1 (2018) اکنون در حال انتشار است. برای ارتقاء تجربه کاربری اسمارت‌فون پایین‌رده خود به سطحی جدید آماده شوید. برای کسب اطلاعات کامل و اسامی کشورهای دریافت‌کننده این به‌روزرسانی به صفحه انجمن ما مراجعه کنید.” جوهو سارویکاس؛ 7 جولای 2020

در حال حاضر انتشار به‌روزرسانی مذکور در کشورهای بنگلادش، کامبوج، هندوستان، اندونزی، لائوس، مالزی، میانمار، نپال، فیلیپین، سنگاپور، سریلانکا، تایلند و ویتنام آغاز شده است. مطابق روال معمول این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود؛ لذا کاربران ساکن کشورهای فوق به تدریج آن‌را دریافت خواهند کرد. این به‌روزرسانی در روز 7 جولای برای 10 درصد از کاربران منتشر شد. همچنین بر اساس اعلام کمپانی تا پایان روز 10 جولای این رقم به 50 درصد و تا روز 12 جولای به 100 درصد خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH