رندرهای پیکسل 5XL با نمایشگر هول پانچ و دوربین دوگانه فاش شد

ما چند روز پیش شاهد رندرهای گوشی گوگل پیکسل 5 بودیم و حالا نیز رندرهای پیکسل 5 XL فاش شده است.

رندرهای CAD پیکسل 5 XL را کاربری به نام xleaks7@ منتشر کرده است. همانطور که در تصاویر می‌توان دید، هر دو هندست پیکسل 5 و پیکسل 5 XL از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دارند و هر دوی آن‌ها دارای یک هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر برای دوربین سلفی و همچنین دو دوربین در داخل یک ماژول مربعی‌شکل در گوشه بالا سمت چپ پنل پشت و یک اسکنر اثر انگشت در پشت هستند. البته کاربر مذکور هیچ صحبتی درباره مشخصات دوربین‌های پشت نکرده، اما به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها احتمالا از نوع اولتراواید خواهد بود.

دکمه‌های ولوم و پاور پیکسل 5 XL هم مثل پیکسل 5 در لبه سمت راست قرار دارند و یک پورت USB-C در پایین و یک جک هوفون ۳.۵ میلی‌متری در بالا وجود دارد.

پیکسل 5 XL ابعادی برابر ۱۵۳.۸x۷۴x۸.۵ میلی‌متر دارد که ضخامت آن با احتساب برآمدگی دوربین ۹.۵ میلی‌متر می‌شود.

طراحی پشت پیکسل 5 XL در تصاویر امروز، کاملا متفاوت از آن چیزی است که ما در ماه فوریه امسال با سه دوربین دیده بودیم. اما منبعی که آن تصاویر را فاش کرده بود گفته بود که در مجموع سه نمونه اولیه برای پیکسل 5 XL وجود دارد که دو تای آن‌ها دارای ماژول دوربین مربعی‌شکل در پشت هستند.

از آنجاییکه تصاویر امروز را یک منبع جدید منتشر کرده است، درستی آن‌ها را نمی‌توان تایید کرد. ضمن اینکه، چندین منبع معتبر ادعا کرده‌اند که گوگل هنوز هیچ چیزی را درباره سری پیکسل 5 قطعی نکرده است. بنابراین ما باید با کمی تردید به تصاویر امروز نگاه کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH