راگ‌فون 3 ایسوس با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی گواهینامه NCC را دریافت کرد

گوشی راگ‌فون 3 ایسوس در شرف عرضه به بازار قرار دارد و این محصول طی روز 22 جولای در کشورهای هندوستان و چین معرفی خواهد شد. وبسایت DealnTech گزارش می‌دهد که این هندست موفق به دریافت گواهینامه NCC تایوان شده و در این میان به برخی مشخصات اعلام نشده دستگاه نیز اشاره شده است.

دستگاه قابل مشاهده در پایگاه داده NCC مجهز به شماره مدل ASUS_I003D بوده و به‌همراه آداپتور شارژ سریع 30 واتی با شناسه A299-200150U-US عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست ظرفیت باتری گوشی معادل 6000 میلی‌آمپرساعت و ظرفیت حافظه‌داخلی آن برابر با 512 گیگابایت است. گزارش پیشین وبسایت TENAA از ظرفیت 5800 میلی‌آمپرساعتی باتری حکایت داشت؛ اما 6000 رقمی شاخص به‌شمار می‌رود.

با توجه به اطلاعات تایید شده راگ‌فون 3 ایسوس از تراشه اخیرا معرفی شده اسنپ‌دراگون 865 پلاس بهره خواهد برد. بر اساس داده‌های وبسایت TENAA این هندست با حافظه رم 12 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار می‌شود. همچنین راگ‌فون 3 از یک پنل آمولد 6.59 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده خواهد کرد. اگرچه این هندست در مجموع مجهز به 4 سنسور دوربین (3 لنز در پشت و یک دوربین در قسمت جلویی دستگاه) است؛ اما اکنون صرفا می‌دانیم که دوربین اصلی مجهز به یک حسگر 64 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یکی از دوربین‌های ثانویه نیز از حسگر 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

تصاویر راگ‌فون 3 ایسوس در وبسایت TENAA

راگ‌فون 3 ایسوس در روز 22 جولای از طریق پخش زنده در کشورهای هند و تایوان معرفی خواهد شد. در عین‌حال شرکت لنوو نیز قصد دارد تا در همان روز از رقیب مستقیم این هندست با نام Lenovo Legion Phone در کشور چین رونمایی کند. چنین رویدادی یقینا برای علاقه‌مندان به گوشی‌های گیمینگ بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH