ظرفیت باتری مدل‌های آیفون 12 فاش شد؛ ناامیدکننده و پایین‌تر از استاندارد روز!

تاکنون تقریبا مشخص شده است که تعدادی از مدل‌های سری آیفون 12 که شامل آیفون 12، آیفون 12 مکس، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس می‌شود ممکن است بدون هیچ شارژری در جعبه عرضه شوند. ما حدس می‌زنیم که این مدل‌ها، هندست‌های ارزان‌تر آیفون 12 استاندارد و 12 مکس باشند و دو مدل دیگر نیز احتمالا با شارژر ۵ واتی اپل عرضه خواهند شد که به نظر نمی‌رسد مشتریان آیفون تمایلی به استفاده از آن داشته باشد.

اپل قصد دارد برای این چهار مدل یک شارژر کاملا جدید ۲۰ واتی ارایه کند که مشتریان در صورت تمایل به شارژ سریع بتوانند آن را جداگانه خریداری کنند. با این‌حال، تا امروز مشخص نبود که ظرفیت باتری آیفون‌های امسال برای شارژ شدن با آداپتورهای فوق چقدر خواهد بود. امروز وب‌سایت MySmartPrice با انتشار اطلاعاتی که از بانک داده‌های سازمان چینی 3C پیدا کرده این موضوع را برای ما روشن کرده است.

ظرفیت باتری گوشی‌های سری آیفون 12

  • باتری آیفون 12 استاندارد ۵.۴ اینچی: ۲۲۲۷ میلی‌آمپرساعت
  • باتری آیفون 12 مکس ۶.۱ اینچی: ۲۷۷۵ میلی‌آمپرساعت
  • باتری آیفون 12 پرو ۶.۱ اینچی: ۲۷۷۵ میلی‌آمپرساعت
  • باتری آیفون 12 پرو مکس ۶.۷ اینچی: ۳۶۸۷ میلی‌آمپرساعت

ظرفیت باتری‌های فوق، تحت شماره مدل‌های A2471 ،A2431 و A2466 در وب‌سایت سازمان 3C ظاهر شده‌اند و همانطور که ملاحظه می‌کنید دو مدل ۶.۱ اینچی ظاهرا دارای ظرفیت باتری یکسانی خواهند بود.

اما آیا این بدین معنی است که آیفون 12 مکس عمر باتری بهتری نسبت به آیفون 12 پرو خواهد داشت؟ همانطور که می‌توان حدس زد، آیفون 12 مکس درواقع جانشین آیفون 11 خواهد بود و به احتمال زیاد رزولوشن نمایشگر پایین‌تری نسبت به مدل پرو خواهد داشت. با این‌حال، اگر این اطلاعات صحت داشته باشند و تفاوتی بین ظرفیت‌ واقعی و اسمی باتری‌ها وجود نداشته باشد، باید بگوییم که این باتری‌ها در مقایسه با استانداردهای موجود بسیار کوچک‌ هستند.

امسال آیفون 12 مکس به جای یک پنل LCD از نمایشگر OLED استفاده خواهد بود که شارژ باتری کمتری را، به‌ویژه هنگام نمایش محتواهای ترکیبی، مصرف خواهد کرد.

از طرفی، انتظار می‌رود که اپل امسال از چیپست کم‌مصرف A14 بایونیک که با فناوری جدید ۵ نانومتری ساخته شده در داخل گوشی‌های آیفون 12 استفاده کند. بنابراین، این مشخصه نیز می‌تواند سایز کوچک باتری‌ هندست‌ها را توجیه کند. در تصاویر زیر می‌توانید باتری‌های یون لیتیوم سری آیفون 12 را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH