هدفون توگوشی وان‌پلاس بادز با کیس شارژ و شارژدهی طولانی باتری عرضه خواهد شد

کمپانی وان‌پلاس اخیرا پیرامون هدفون توگوشی وان‌پلاس بادز جزئیات مهمی را منتشر کرد. با این‌حال کماکان به برخی جزئیات و زمان معرفی این هدفون‌ها هیچ اشاره‌ای نشد. پست منتشر شده در انجمن پیرامون طراحی، قابلیت‌های کاربردی و شارژدهی باتری این محصول صحبت می‌کند. بر اساس ادعای مطرح شده در پست مذکور، وان‌پلاس بادز یکی از برترین نمونه‌های صنعتی از لحاظ شارژدهی باتری به‌شمار خواهد رفت.

ایربادهای توگوشی آینده وان‌پلاس احتمالا قادر به پخش مداوم موسیقی برای مدت حدودا 7 ساعت خواهند بود؛ در حالی‌که کیس ارائه شده به‌همراه هدفون‌ها نیز قادر به تامین انرژی موردنیاز جهت پخش پیوسته موسیقی برای مدت حداکثر 21 ساعت خواهد بود. بعلاوه وان‌پلاس بادز با وجود وزن 4.6 گرمی خود به هیچ عنوان گجتی سنگین‌وزن قلمداد نمی‌شود؛ در حالی‌که کیس شارژ به تنهایی 36 گرم وزن خواهد داشت.

پست مذکور نهایتا در خصوص قابلیت یکپارچگی عمیق‌تر هدفون‌ها با گوشی‌های وان‌پلاس و وجود امکاناتی نظیر حالت تاخیر پایین برای گیمینگ توضیحاتی ارائه می‌دهد. وجود چنین قابلیت‌هایی به نوعی قابل پیش‌بینی بود؛ چرا که حتی مدل فعلی ایرفون بی‌سیم وان‌پلاس بولت نیز از قابلیت اتصال سریع و آسان با اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس برخوردار است. اما علاوه بر این کاربران هنگام اتصال هدفون‌ها با اسمارت‌فون‌های سایر برندها از تجربه شنیداری یکسانی بهره‌مند خواهند شد. جزئیات بیش‌تر پیرامون سایر امکانات ایربادهای جدید وان‌پلاس نهایتا ظرف 1 هفته آینده مشخص خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH