با انتخاب بهترین شرکت سئو از بهینه شدن سایت خود آسوده خاطر شوید

شاخصه‌های یک شرکت سئو معتبر چیست و چه خدماتی را باید ارائه دهد؟ شرکت‌های سئو حرفه ای چه مشخصاتی دارند و انتخاب بهترین آنها چگونه امکان پذیر است؟ همراه ما باشید.

شرکت سئو » بررسی شاخصه‌ها و خدمات

اگه پیشرفت کسب و کارتون براتون خیلی مهمه و به فکر فعالیت موثر توی فضای وب هستین در قدم اول باید برای خودتون سایت طراحی کنید و همه محصولات یا خدماتتون رو اونجا به نمایش بزارین. اما این همه ماجرا نیست بعد از طراحی، نوبت به سئو و بهینه کردن سایت میرسه تا بتونین از رقبا پیشی گرفته و در رتبه های برتر موتورهای جستجوگر باشین. طبق آمار بیشتر از هفتاد درصد کاربران گوگل فقط روی سه لینک اول کلیک میکنن. بنابراین اهمیت سئو استاندارد و اصولی کاملا واضح و روشن هست. خب چطور باید سایت رو سئو کنیم؟ اینجاست که نقش شرکت سئو مشخص میشه. از اونجا که سئو یه علم پیشرفته و پیچیده محسوب میشه و برای آموزشش باید زمان زیادی صرف بشه، همه کسب و کارها شرایط انجام سئو رو ندارن و باید این کار رو به عهده متخصصین این حوزه بسپارن. شرکت سئو مسئولیت بهینه کردن سایت یا اپلیکیشن شما را به عهده میگیره و با کمک سئوکارهای حرفه ای و باتجربه ای که استخدام کرده انواع خدمات سئو رو ارائه میده.

شرکت سئو چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

شرکت سئو خدمات گسترده‌ای در جهت بهینه کردن سایت یا اپلیکیشن می‌تونه داشته باشه که چند مورد از مهم‌ترین اونها رو باهم مرور می‌کنیم. آنالیز کردن کلی حوزه کاری شما برای استخراج کلمات کلیدی و تعیین استراتژی متناسب با اون حوزه اولین مرحله از خدمات شرکت سئو هست. دومین مرحله مربوط به فعالیت‌های لازم در داخل سایت هست که سئو داخلی هم نامیده میشه؛ کدنویسی یا اصلاح کدهای سایت بر اساس اصول سئو، نگارش محتوای متنی و گرافیکی و صوتی ارگانیک، لینک سازی داخلی صحیح و مواردی این چنینی همه جزء سئو داخلی هستن. نوع دیگه‌ای از خدمات شرکت سئو، سئو خارجی و تحلیل سایت هست. خدماتی مثل بک لینک، رپورتاژ آگهی، گوگل ادوردز، فعالیت توی شبکه‌های مجازی و… هم شامل این سری از خدمات میشن.

شرکت سئو حرفه ای چه مشخصاتی دارد؟

یه شرکت سئو برای  اینکه  بتونه حرفه ای عمل کنه، چندتا مورد خیلی مهم رو باید رعایت کنه که تعدادی از این موارد به تکنیک های سئو و تخصص تو این حوزه و یه تعدادی هم به نحوه تعامل اون شرکت با مشتریانش مربوط میشه. موارد تخصصی حرفه ای بود ن چیا هستن؟  یکیش استفاده نکردن  از تکنیک های کلاه سیاه هستش. چون  همونطور که میدونین این تکنیک ها در واقع  یه سری روش‌های غیر قانونین که اتفاقا ممکنه توی  کوتاه مدت جواب هم بدن و  سایت  رو خیلی سریع بالا بیارن . اما ، پس از یه مدتی گوگل  حتّما این سایت ها رو شناسایی میکنه و در نهایت هم جریمه و  کلا حذف میکنه ؛ در واقع شما برمیگردین به نقطه صفر یا حتی کمتر. دومین وظیفه بهترین شرکت سئو در رابطه با قیمت‌ خدمات اون شرکت هست. شرکتی  حرفه‌ای هست که ضمن اینکه پکیج‌های مختلف سئو برای پوشش دادن انواع کسب و کارها تنظیم میکنه، هزینه سئو پکیج ها رو منصفانه و معقول در نظر میگیره و مبلغ رو توی چند مرحله و با شرط عمل به تعهداتش درخواست میکنه. اینطوری هر صاحب برندی فقط بابت میزان خدمتی که نیاز داره و میزان پیشرفت کار ،هزینه پرداخت میکنه نه بیشتر. یکی دیگه از مهم‌ترین خصوصیات شرکت سئو حرفه‌ای نحوه رفتار اون شرکت با مشتریانش هست. شرکت حرفه ای به طور مستمر با مشتری در ارتباطه، به خواسته هایی که در رابطه با تغییرات سایت داره توجه میکنه، بدون اتلاف وقت  به اونها رسیدگی میکنه و حداقل یک بار در ماه روش هایی که به کار برده  شده و  همین طور میزان پیشرفت سایت رو  گزارش میده.

اشتباهات رایج در انتخاب شرکت سئو | چطور بهترین شرکت سئو را انتخاب کنیم؟

طبق اعلام شرکت گوگل هر فردی که تضمین کنه تو یه مدت مشخص به یه رتبه مشخص خواهد رسید و به عبارتی وعده سئو تضمینی بده، کلاهبرداره. بنابراین از شرکتهایی که از این سری وعده‌ها میدن دوری کنین. اشتباه رایجی در مورد جستجوی شرکت سئو وجود داره که معمولا افراد مثل سرچ هر کالا یا خدمت دیگه‌ای بهترین شرکت سئو را هم سرچ میکنن. ولی توصیه  ما اینه که برای پیدا کردن بهترین شرکت سئو به جستجو در گوگل و لیست پیشنهادی ارائه شده اعتماد نکنین. پس چطوری بهترین شرکت سئو رو انتخاب کنیم؟  با مشتریان سابق شرکت ارتباط برقرار کنید و بپرسید آیا از همکاری با اون شرکت راضی هستن؟ حتما در مورد تکنیک‌ها و روش‌های سئویی شرکت سوال کنید مطمئن باشید که قرار نیست از طریق سئو کلاه سیاه سایت رو بهینه کنه. نحوه قرارداد شرکت رو به دقت بررسی کنید؛ آیا شرکت تمام وعده‌های شفاهی  رو کتبی هم کرده یا نه، آیا شرایطی برای فسخ قرارداد در نظر گرفته و همین طور به قیمت درخواست شده و نحوه درخواست  مبلغ موردنظر  توجه کنید. علاوه بر تمام این موارد نحوه پشتیبانی شرکت از خدمات خود ش یکی دیگه از مهم‌ترین نکاتی هست که باید به هنگام انتخاب شرکت سئو دقت بشه.

بهترین شرکت سئو در تهران و ایران ؟

سالهای زیادی هست که علم سئو در ایران شروع به فعالیت کرده و کسب و کارها برای بهینه کردن سایتشون تلاش میکنن. هرچند که اخیرا  افراد زیادی بدون اینکه تخصص و علم کافی داشته باشن، ادعای سئوکار بودن دارن ولی شرکت های به نام و قوی هم وجود دارن که از همون ابتدای شروع سئو تو ایران، فعالیت کرده و الان با سالها تجربه از موفق های این حوزه هستن.شرکت ویستا یکی از  بهترین‌های این حوزه هست که با ارائه انواع خدمات سئو و طراحی سایت و اپلیکشن و … تونسته رزومه موفقی برای خودش بسازه. بنابراین با این تفکر که پیدا کردن یک شرکت سئو حرفه‌ای و معتمد غیر ممکن یا سخت شده است، از ادامه راه ناامید نشوید. تعداد چنین شرکتهایی کم نیست. میتونین با آگاهی کامل بهترین شرکت سئو رو انتخاب کنید و با خیال راحت بهینه سازی سایتتون رو بهش بسپارین تا هرروز شاهد رشد چشمگیر فروشتون بشید. انشاا…

 

کارشناسان با تجربه و متخصص شرکت ویستا این اطمینان رو به شما میدن که با ارائه راهکارها و برنامه ریزی مناسب به همراه مشاوره و بسته های متنوع تبلیغاتی کسب و کار خودون رو با استفاده از تبلیغات گوگل ادورز و سئو سایت به حداکثر بازدهی رسونده و به بهترین انتخاب مشتریان بازار رقابتی هدفتون  تبدیل بشین!

0912-875-6547 ? www.vistaapp.ir  ? 021-8855-1470

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH