گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس در گیک‌بنچ رویت شد

امروزه شایعات متعدد پیرامون سری گلکسی نوت 20 سامسونگ با سرعت بیش‌تری در حال انتشار است و به تدریج در خصوص دستگاه‌های قابل عرضه طی رویداد Galaxy Unpacked در روز 5 آگوست جزئیات بیش‌تری روشن می‌شود. در عین‌حال اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 اولترا مجهز به تراشه ارتقایافته اگزینوس 990 اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده و تصویری واضح از عملکرد این هندست در اختیار کاربران قرار گرفته است.

پیرو اطلاعات پیش‌تر منتشر شده این دستگاه دارای شماره مدل SM-N986B بوده و با 12 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. این هندست مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.5 است. گجت مذکور در تست پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ موفق به ثبت امتیازات 928 و 2721 شد. این امتیازات با اسمارت‌فون گلکسی S20 اولترا مجهز به تراشه اگزینوس قابل مقایسه هستند؛ اما در مقایسه با امتیازات کسب شده توسط گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 پلاس به‌مراتب کمتر هستند.

بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته هندست‌های سری گلکسی نوت 20 مجهز به تراشه اگزینوس با قابلیت مدیریت حرارتی مطلوب‌تر و بهره‌وری انرژی بالاتر عرضه خواهند شد؛ پدیده‌ای که موجب ارتقاء چشمگیر عملکرد تراشه نسبت به ورژن کنونی اگزینوس 990 می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH