سازنده کیس گوگل پیکسل 4a تصویر جدیدی از این گوشی منتشر کرد

اسمارت‌فون گوگل پیکسل 4a بالاخره قرار است روز دوشنبه معرفی شود. در حالیکه ما تقریبا می‌دانیم که این هندست چه ظاهری خواهد داشت، امروز شرکت Spigen، از سازندگان کیس گوشی، تصویری از این هندست منتشر کرده است.

پیکسل 4a احتمالا مجهز به یک نمایشگر هول پانچ خواهد بود و به نظر می‌رسد که ظاهر بسیار بهتری نسبت به پیکسل 4 XL خواهد داشت. از آنجاییکه سازندگان کیس گوشی معمولا وسایل جانبی را براساس نمونه نهایی دستگاه‌ها می‌سازند، ما در این تصویر مدل سفیدرنگ پیکسل 4a را می‌بینیم که ظاهرا کنسل شده است. البته مدل آبی‌رنگ آن نیز ظاهرا بعدا لغو شده و فقط یک نسخه مشکی‌رنگ برای آن وجود خواهد داشت.

شرکت Spigen سابقه خوبی در زمینه انتشار تصاویر دستگاه‌ها قبل از معرفی‌شان دارد و احتمال اینکه پیکسل 4a دقیقا شبیه به این تصویر باشد زیاد است.

با اینکه تصویر جدید، پیکسل 4a را از تمام زوایا نشان نمی‌دهد، اما طبق آنچه که ما در این تصویر می‌بینیم به نظر می‌رسد که پیکسل 4a یکی از زیباترین هندست‌های بازار با ساخت محکم خواهد بود. بد نیست بدانید که گوشی وان پلاس نورد که اخیرا عرضه شد متلسفانه استحکام چندان زیادی نداشت و یک تست دوام نشان داد که این هندست تحت فشار می‌شکند. ضمن اینکه بسیاری از کاربران مشکلاتی را در رابطه با نمایشگر آن گزارش کرده‌اند. پیکسل 4a با نمایشگر هول پانچ و حاشیه‌های باریک‌اش می‌تواند رقیب جدی گوشی آیفون SE 2020 نیز باشد.

در رابطه با مشخصات پیکسل 4a باید بگوییم که این هندست احتمالا مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 730، نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. چیپست اسنپ‌دراگون 730 در تست‌های گیک‌بنچ نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است.

همچنین طبق یک گزارش، قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل 4a برابر ۳۴۹ دلار خواهد بود که این به معنای ارزان‌تر بودن مدل ۶۴ گیگابایتی نسبت به این برچسب قیمت خواهد بود.

همانطور که می‌دانید گوگل امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا مجبور شد چندین بار معرفی پیکسل 4a را به عقب بیندازد، اما به نظر می‌رسد که این گوشی موفقیت پیکسل 3a را تکرار خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH