هواوی میت 40 پرو

رندرهای جدید تلفن هواوی میت 40 پرو طراحی دوربین سلفی این تلفن را به نمایش می‌گذارند

روز گذشته تصویری از محافظ صفحه‌نمایش تلفن پرچمدار هواوی میت 40 پرو (Huawei Mate 40 Pro) به بیرون درز کرد که نشان می‌داد این تلفن از یک صفحه‌نمایش خمیده استفاده می‌کند. با این حال، در این محافظ هیچ شکاف یا بریدگی برای دوربین سلفی وجود نداشت و ما حدس زدیم که هواوی به راه‌حل دوربین سلفی زیر نمایشگر دست پیدا کرده است.

رندرهای اولیه سه‌بعدی این تلفن نشان می‌دهند که دوربین سلفی دوگانه آن در یک حفره پانچ شده قرصی شکل قرار گرفته‌اند که شباهت بسیاری زیادی به طراحی گوشی هواوی پی 40 پرو (Huawei P40 Pro) دارد. به علاوه، حداقل دو سنسور دیگر در بالای نمایشگر وجود دارد. یکی از آن‌ها سنسور مادون قرمز است، اما هیچ جزییات یا اطلاعاتی درباره سنسور دیگر وجود ندارد.

https://www.namasha.com/v/HzKqMStS

در قسمت پشتی تلفن نیز دوربین‌ها درون یک ماژول دایره‌ای شکل قرار دارند. با این حال، برخلاف مدل میت 30 پرو حضور مجدد دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا را شاهد هستیم و هواوی این دکمه‌ها را به در بالای دکمه پاور تلفن جدید خود قرار داده و به نظر می‌رسد که این شرکت چینی استفاده از راه‌حل‌های لمسی را ترک کرده است.

لبه‌های خمیده دستگاه چندان هم عجیب نیستند، اما تصاویر رندرها باعث می‌شوند که ضخامت بسیار باریک لبه‌ها ما را تحت‌تاثیر قرار دهند. نوار بسیار باریک در بالا و پایین تلفن به ما یادآوری می‌کند که این صفحه‌نمایش از کدام قسمت شروع و در کدام قسمت پایان یافته است. اما در سراسر لبه‌های کناری، عملا فقط پنل نمایشگر دیده می‌شود که جلوه بسیار زیبایی دارد.

با توجه به ادامه تحریم‌های آمریکا علیه چین و هواوی، ما اطمینان داریم که هندست میت 40 پرو بدون استفاده از سرویس‌های گوگل به بازار عرضه خواهد شد. مشاهدات ما نشان می‌دهند که هواوی با این مسئله کنار آمده و اکوسیستم نرم‌افزاری موسوم به HMS را بیشتر از قبل توسعه می‌دهد. البته، این موضوع موجب می‌شود که قضاوت‌های قبلی خود درباره خرید تلفن‌های جدید هواوی را کنار گذاشته و در رابطه با خرید تلفن‌ها و محصولات جدید این شرکت تجدید‌نظر کنیم.

هواوی میت 40 پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH