اندروید 11 گلکسی +S20

سامسونگ در حال تست سیستم‌عامل اندروید 11 برروی گلکسی +S20 است

به نظر می‌رسد که سامسونگ سیستم‌عامل اندروید 11 را برروی اسمارت‌فون گلکسی +S20 آزمایش می‌کند. در حالی که نگاه همه افراد به رویداد Unpacked سامسونگ که فردا برگزار می‌شود، دوخته شده است، این شرکت همچنان در پشت صحنه کار می‌کند تا از کارکرد صحیح نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید برروی تلفن خود مطمئن شده و آن را در دسترس کاربران قرار دهد. لازم به ذکر است که نسخه پایدار اندروید 11 به‌زودی معرفی خواهد شد.

مهندسین بخش محصولات سامسونگ چندین ماه این سیستم‌عامل را برروی تلفن‌ گلکسی +S20 آزمایش کرده‌اند، اما امروز نخستین تصویر از اثبات این موضوع منتشر شده است. نام پرچمدار سری گلکسی S به همراه اندروید 11 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و با توجه به تاریخ آپلود اطلاعات (30 جولای / 9 مرداد) می‌توان گفت که کره‌ای‌ها تا چند روز پیش نیز آزمایش‌های نرم‌افزاری خود را انجام می‌داده‌اند و احتمال می‌دهیم که این تست‌ها همچنان ادامه داشته باشند.

براساس اطلاعات درج شده در لیست وب‌سایت گیک‌بنچ، نرم‌افزار یک دستگاه اسمارت‌فون گلکسی +S20 توسط اندروید 11 اجرا می‌شود. این لیست نشان می‌دهد که هندست سامسونگ از تراشه اگزینوس 990 بهره می‌برد. در نتیجه، نسخه مورد آزمایش همان نسخه گلوبال +S20 است.

سامسونگ مدت‌ها قبل از سوی طرفداران خود متهم شد که قدرت تراشه اگزینوس 990 به اندازه تراشه اسنپدراگون 865 نیست. اما امتیازات کسب شده توسط تراشه اختصاصی سامسونگ نشان می‌دهند که قدرت این تراشه بیشتر از اسنپدراگون 865 است.

احتمال می‌رود که سامسونگ برای بهبود تراشه اگزینوس 990 و کسب امتیازات بیشتر توسط آن، اقداماتی را در بخش نرم‌افزاری تلفن خود انجام داده باشد. همین موضوع باعث می‌شود که عملکرد رابط کاربری One UI نیز در اندروید 11 بهبود پیدا کند. مدتی پیش هم مشخص شد که گوگل ظرفیت پایه حافظه رم مورد نیاز برای اجرای اندروید 11 را افزایش داده و تلفن‌هایی با رم 2 گیگابایت و کمتر نمی‌توانند از نسخه اصلی اندروید R استفاده کرده و نسخه Go اندروید جایگزین آن می‌شود. البته، رابط کاربری One UI سامسونگ فشار نسبتا زیادی به حافظه رم تلفن وارد می‌کرد و گوگل با ارایه این برنامه فریم‌ورک سیستم‌عامل را نسبت به نسخه‌های قبلی سبک‌تر کرد.

در صورتی که سامسونگ مطابق برنامه زمانی خود عمل کند، می‌توان انتظار داشت که تلفن‌های اصلی و مهم گلکسی بین ماه‌های دسامبر 2020 تا ژانویه 2021 آپدیت رابط کاربری One UI را به همراه اندروید 11 دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH