نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی واچ 3 سامسونگ منتشر شد

3 روز پیش شرکت سامسونگ از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 رونمایی کرد. اکنون نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای این محصول منتشر شده است. آپدیت جدید امکان فعال‌سازی قابلیت‌هایی را فراهم می‌کند که در زمان عرضه گلکسی واچ 3 به بازار قابل دسترس نیستند. نمایش حداکثر میزان اکسیژن دریافتی (Vo2 Max) و اکسیژن خون از جمله این قابلیت‌ها به‌شمار می‌روند. با این‌حال مشخصه نمایش اکسیژن خون در 9 کشور جهان شامل الجزایر، آنگولا، کانادا، فرانسه، ایران، ژاپن، لیبی، آفریقای‌جنوبی و تایلند قابل دسترس نیست.

فیرم‌ور جدید دارای حجمی معادل 80 مگابایت بوده و قابلیت جدید تحلیل دوندگی پیشرفته (Advanced Running Analysis) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت به بهبود عملکرد دوندگی کاربر کمک کرده و مشخصه Sleep Score نیز در درک هرچه بهتر الگوهای خواب موثر خواهد بود.

همچنین گلکسی واچ 3 مجهز به سخت‌افزاری جهت سنجش فشار خون و ثبت داده‌های الکتروکاردیوگرام (ECG) است؛ اما با توجه به عدم صدور مجوزها و تائیدیه‌های لازم از سوی آژانس‌های نظارتی در کشورهای مختلف هم‌اکنون این قابلیت‌ها فعال نیستند. چنین وضعیتی در خصوص گلکسی واچ اکتیو 2 نیز صادق بود. این اسمارت‌واچ در ماه آگوست گذشته معرفی شده بود و دیروز مشخصه ECG بر روی آن فعال شد.

با مشاهده نحوه مقابله دولت‌های مختلف جهان با شیوع فراگیر بیماری کووید 19 در مقطع کنونی، فعال‌سازی مشخصه‌های ECG و نمایشگر فشار خون روی گلکسی واچ 3 احتمالا مدتی زمان خواهد برد. توان پردازشی سامسونگ گلکسی واچ 3 از طریق تراشه اگزینوس 9110 و سیستم‌عامل Tizen OS 5.5 تامین خواهد شد. این گجت مجهز به یک نمایشگر سوپر آمولد بوده و در 2 اندازه مختلف 41 و 45 میلی‌متری روانه بازار می‌شود. مدل‌های مذکور به‌ترتیب از نمایشگرهای 1.2 و 1.4 اینچی بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH