اسمارت‌فون ردمی K30 اولترا مجهز به نمایشگر آمولد 120 هرتزی خواهد بود

در حال حاضر سری ردمی K30 شامل 6 هندست است؛ اما در آینده‌ای نزدیک از هفتمین عضو این خانواده نیز رونمایی خواهد شد. در میان این 6 محصول تنها ردمی K30 پرو و ردمی K30 پرو زوم مجهز به نمایشگرهای آمولد هستند. همچنین این هندست‌ها تنها مدل‌های مجهز به نمایشگر 60 هرتزی محسوب می‌شوند. اکنون گزارش شده که اسمارت‌فون آینده ردمی K30 اولترا نه‌تنها مجهز به یک نمایشگر آمولد خواهد بود؛ بلکه این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد.

اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت ITHome از منابع خبری ناشناس دریافت شده است. پیش از افشای این اطلاعات Lu Weibing؛ مدیرعامل ردمی اعلام کرد که ردمی K30 اولترا محدودیت‌های ردمی K30 پرو را برطرف خواهد کرد. عدم بهره‌مندی از نمایشگری با نرخ نوسازی بالا یکی از جوانب منفی ردمی K30 پرو به‌شمار می‌رود. ردمی K30 اولترا همانند مدل‌های زوم و پرو کماکان از الگوی طراحی دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره خواهد برد. این پدیده به‌معنای عدم وجود هرگونه حفره یا برش بر روی نمایشگر و خلق تجربه پیمایشی کاملا روان برای کاربران خواهد بود.

ردمی K30 اولترا با پردازنده جدید +Dimensity 1000 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس گزارشات مخابره شده این هندست از پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل یک حسگر 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این محصول همراه با اسمارت‌فون می 10 اولترا طی مراسم دهمین سالگرد تاسیس شیائومی در روز سه‌شنبه 11 آگوست معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH