ردمی نوت 8 پرو

نسخه خاصی از اسمارت‌فون شیائومی ردمی نوت 8 پرو با رنگ جدید به بازار عرضه می‌شود

اسمارت‌فون شیائومی ردمی نوت 8 پرو از سال گذشته میلادی وارد بازار شده است و حتی جانشین آن نیز با نام سری ردمی نوت 9 معرفی شده و در بازار حضور دارد. اما به نظر می‌رسد که شیائومی (برند ردمی) هنوز هم با این تلفن کار دارد.

حساب رسمی شرکت شیائومی در توییتر اعلام کرده است که یک نسخه خاص از هندست ردمی نوت 8 پرو را معرفی خواهد کرد. در واقع، این تلفن با یک رنگ‌بندی جدیدی روانه بازار می‌شود و در این توییت به ارتباط رنگ جدید با شیائومی اشاره شده است. از آن جایی که لوگوی این شرکت نارنجی رنگ است، احتمال می‌رود که رنگ جدید هندست میان‌رده چینی‌ها نیز نارنجی باشد.

ردمی نوت 8 پرو

در ماه ژانویه نیز یک نسخه از این تلفن با رنگ نارنجی موسوم به گرگ و میش (Twilight Orange) در بازار چین عرضه شد. در حال حاضر، تولید نوت 8 پرو با این رنگ متوقف شده و در بازار موجود نیست. ما احتمال می‌دهیم که شیائومی همان گزینه رنگی را برای عرضه در بازارهای جهانی آماده کرده باشد و شاید هم به همراه یک هدیه مخصوص سالگرد 10 سالگی خود در دسترس مشتریان قرار دهد.

رنگ گرگ و میش (نارنجی)

اسمارت‌فون ردمی نوت 8 پرو از یک صفحه‌نمایش 6.53 اینچی فول اچ‌دی پلاس با شکاف قطره‌ای شکل استفاده می‌کند. در بخش پردازنده نیز تراشه Helio G90T مدیاتک به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا حضور دارد. مجموعه دوربین اصلی تلفن از یک سنسور 64 مگاپیکسل، یک سنسور 8 مگاپیکسل و دو سنسور 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. کیفیت دوربین سلفی به 20 مگاپیکسل است.

انرژی این گوشی توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات تامین می‌شود. سنسور اثرانگشت نیز در پنل پشتی قرار دارد. فناوری NFC، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB-C از سایر مشخصات این دستگاه به شمار می‌روند. نوت 8 پرو در ابتدا با سیستم‌عامل اندروید 9 (پای) به بازار عرضه شد، اما بعدها آپدیت اندروید 10 را دریافت کرد.

این هندست تنها گوشی قدیمی نبوده که با رنگ جدیدی به بازار عرضه می‌شود. اسمارت‌فون ریل‌می 5 پرو نیز در اوت سال گذشته معرفی شده بود، اما دو روز پیش در یک گزینه رنگی جدید با نام Chroma White روانه بازار شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH