تلویزیون هوشمند 50 اینچی نوکیا با رزولوشن 4K احتمالا به‌زودی عرضه خواهد شد

نوکیا نیز همانند اکثر تولیدکنندگان اسمارت‌فون به بازار تلویزیون‌های هوشمند وارد شده است. پیش‌تر در ماه ژوئن این شرکت فنلاندی تلویزیون 43 اینچی خود را در بازار هندوستان عرضه کرد. در حال حاضر کمپانی قصد دارد تا 2 مدل 55 و 65 اینچی دیگر را روانه بازار نماید. نوکیا تحت مالکیت کمپانی HMD Global قرار دارد. اکنون به‌نظر می‌رسد که این برند قصد دارد محصولاتی با ابعاد متنوع‌تر را تولید کند. بر اساس اطلاعات یک گواهینامه اخیرا منتشر شده اکنون این برند بر روی 2 یا چند تلویزیون هوشمند با اندازه‌های 50 و 32 اینچی کار می‌کند. هر 2 محصول فوق احتمالا به‌زودی در هندوستان عرضه خواهند شد.

تلویزیون‌های هوشمند 50 و 32 اینچی نوکیا موفق به دریافت گواهینامه BIS شدند

تلویزیون هوشمند 32 اینچی نوکیا دارای شماره مدل 50TAUHDN است؛ در حالی‌که مدل بزرگتر 50 اینچی از شماره مدل 32TAHDN بهره می‌گیرد. مطابق پیش‌بینی‌ها فهرست BIS به برخی مشخصات کلیدی این محصولات اشاره نموده است. تلویزیون هوشمند 50 اینچی مجهز به یک نمایشگر UHD با رزولوشن 4K است. در مقابل مدل کوچکتر 32 اینچی از یک پنل نمایشگر کوچکتر فول اچ‌دی بهره خواهد برد. بعلاوه هر 2 تلویزیون توسط کمپانی Dixon Technologies در استان Andhra Pradesh تولید می‌شوند. با توجه به سفارشات پیشین انتظار می‌رود که این محصولات با قابلیت پشتیبانی از چندین سرویس پخش اینترنتی (OTT) و سیستم‌عامل اندروید 9 در دسترس مشتریان قرار گیرند. در بخش صوتی نیز انتظار می‌رود که این محصولات از فناوری PureSound نوکیا همراه با اسپیکرهای JBL بهره‌برداری نمایند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که تلویزیون‌های پیشین نوکیا با 16 گیگابایت حافظه‌داخلی و چندین درگاه ارتباطی شامل وای‌فای، بلوتوث ورژن 5.0، 3 عدد پورت HDMI، یک پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0 و درگاه اترنت عرضه شدند. همچنین تلویزیون‌های هوشمند فعلی نوکیا با فناوری‌های MEMC و دالبی ویژن عرضه می‌شوند. نوکیا با عرضه مدل‌های جدید تلویزیون‌ خود به‌دنبال رقابت با برندهایی نظیر شیائومی، ریلمی، وان‌پلاس و سامسونگ است.

مشاهده کیفیت عملکرد و امکانات جدید احتمالی در تلویزیون‌های جدید نوکیا یقینا جالب‌توجه خواهد بود. بر اساس الگوهای رفتاری پیشین کمپانی می‌توان حدس زد که تلویزیون‌های جدید نیز احتمالا بایستی به‌صورت اختصاصی از طریق فروشگاه Flipkart عرضه شوند.

مشخصات و قیمت‌گذاری احتمالی

بر اساس پیش‌بینی‌ها تلویزیو‌ن‌ 50 اینچی آینده نوکیا احتمالا با قیمت‌گذاری تقریبی 40 هزار روپیه عرضه خواهد شد. همچنین تخصیص برچسب قیمتی 31999 روپیه‌ای برای مدل 43 اینچی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. از سوی دیگر مدل مجهز به نمایشگر 32 اینچی احتمالا در محدوده 25 هزار روپیه قیمت‌گذاری خواهد شد. انتظار می‌رود که طی روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیش‌تری پیرامون این محصولات منتشر شود.

1 در مورد “تلویزیون هوشمند 50 اینچی نوکیا با رزولوشن 4K احتمالا به‌زودی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH