دوربین شیائومی Mi 10 اولترا در صدر جدول DxOMark قرار گرفت

وب‌سایت DxOMark به تازگی دوربین شیائومی Mi 10 اولترا را بررسی کرده و آن را در صدر جدول خود قرار داده است. امتیار کلی این گوشی ۱۳۰ شده و در بخش‌های عکاسی و فیلمبرداری به‌ترتیب امتیازهای ۱۴۲ و ۱۰۶ را دریافت کرده است.

در بررسی DxOMark که عملکرد هرکدام از سنسورها به‌طور جداگانه و در شرایط مختلف ارزیابی شده، هیچ‌ نقطه ضعف اساسی مشاهده نشده است. هرچند دوربین اصلی و دوربین تله‌فوتو 2x گوشی نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده‌اند، اما آنچه باعث برتری Mi 10 اولترا شده عملکرد دوربین اولتراواید و پریسکوپ 5x آن هستند.

دوربین اولتراواید ۱۲ میلی‌متری Mi 10 اولترا از نظر ثبت جزئیات بیشتر و نویز کمتر عملکرد بهتری نسبت به دوربین اولتراواید ۱۳ میلی‌متری گلکسی S20 داشته است. این دوربین همچنین از فوکوس خودکار بهره می‌برد که به عملکرد هرچه بهتر آن کمک کرده است.

شیائومی Mi 10 اولترا دوربین‌های بسیار قدرتمندی دارد که عبارتند از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور ۱/۳۲ اینچی Quad-Bayer، دوربین زوم اپتیکال، دوربین زوم پریسکوپ اپتیکال 5x با سنسور بزرگ ۱/۲ اینچی و یک دوربین اولتراواید ۲۰ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ، عریض‌ترین میدان دید و قابلیت اتوفوکوس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH