نصب بتای عمومی watchOS 7 بر روی اپل واچ

چگونه به نصب بتای عمومی watchOS 7 بر روی اپل واچ بپردازیم؟

اپل از چند روز پیش، بتای عمومی watchOS 7 را جهت نصب بر روی ساعت‌های اپل واچ در اختیار کاربران قرار داده است. این نخستین باری است که این شرکت با انتشار بتای عمومی برای ساعت‌های خود، به کاربران امکان می‌دهد تا پیش از عرضه نسخه نهایی، به تجربه آن بپردازند. بدین ترتیب، بتای عمومی watchOS 7 نیز در کنار نسخه‌های آزمایشی iOS 14 ،iPadOS 14 و macOS Big Sur قرار می‌گیرد. در ادامه نیز به روش نصب این بتای عمومی بر روی ساعت‌های هوشمند اپل واچ می‌پردازیم.

آنچه که باید در رابطه با watchOS 7 بدانید

پیش از شروع، ابتدا باید بتای عمومی iOS 14 را نیز بر روی آیفون خود نصب کرده باشید تا بدین ترتیب بتوانید به نسخه آزمایشی watchOS 7 دسترسی پیدا کنید. بتای watchOS 7 نیازمند یک گوشی هوشمند اپل است که باید از جدیدترین نسخه آزمایشی سیستم‌عامل iOS نیز برخوردار باشد. در ادامه باید گام‌های زیر را در گوشی خود طی کنید.

حال به جزئیات بیشتر در رابطه با watchOS 7 می‌پردازیم. در این نسخه جدید، قابلیت ردیابی خواب گنجانده شده و همچنین اپلیکیشن Fitness نیز بازطراحی شده است (بدین ترتیب این نرم‌افزار از حرکات بیشتری پشتیبانی خواهد کرد که یکی از آن‌ها، رقص است). علاوه بر این‌ها، ظاهرا می‌توانید هشدار زمان خواب و بیداری را نیز تنظیم کرده و همچنین حالت جدید Wind Down نیز با استفاده از آیفون شما می‌تواند اعلان‌های چرت زدن را ایجاد کرده و همچنین پیش‌فرض‌های خانه هوشمند را نیز فعال کند تا بدین ترتیب بتوانید آرامش بیشتری داشته باشید.

در ادامه، watchOS 7 از مسیرهای دوچرخه‌سواری پشتیبانی کرده و اکنون نمایشگر ساعت‌های هوشمند اپل می‌توانند پیچیدگی‌های بصری بیشتری نیز داشته باشند. نسخه جدید این سیستم‌عامل می‌تواند به‌صورت خودکار، شستن دست‌ها را تشخیص داده (با توجه به حرکات دست و صدای آب) و در نتیجه تایمر را برای شما فعال کند.

آیا watchOS 7 بر روی ساعت من نصب می‌شود؟

بتای عمومی watchOS 7 بر روی تمامی مدل‌های اپل واچ در دسترس قرار ندارد. لازم به ذکر است که بگوییم، شرکت اپل دیگر به‌روزرسانی‌های بزرگ نرم‌افزاری را برای سری اول و دوم ساعت‌های هوشمند خود، منتشر نمی‌کند. بتای عمومی watchOS 7 تنها بر روی سری سوم و بالاتر در دسترس قرار دارد.

چگونه بتای watchOS 7 را دانلود کنیم؟

  • ابتدا باید مطمئن شوید که بتای عمومی iOS 14 بر روی آیفون شما نصب شده است. در ادامه نیز باید گام‌های زیر را در گوشی آیفون خود طی کنید.
  • اگر تاکنون در پرتال بتای اپل ثبت‌نام نکرده‌اید، آنگاه می‌توانید از طریق این آدرس، این کار را انجام دهید، البته باید حتما از مرورگر سافاری استفاده کنید. کاربران گزارش داده‌اند که اگر از گوگل کروم استفاده کنید، آنگاه یکی از اعلان‌های مهم به شما نمایش داده نخواهد شد.
  • گزینه “watchOS” را لمس کنید (آخرین گزینه موجود در سمت راست راهنمای اپل که به یک صفحه Public Beta ختم می‌شود). در ادامه باید منوی کشویی موجود در بالای صفحه را لمس کرده و سپس “Enroll Your Devices” را انتخاب کنید.
  • گام بعدی این است که پروفایل بتای اپل واچ را از طریق گوشی خود، دانلود کنید. در سایت نیز ذکر شده که شما می‌توانید این پروفایل دانلود شده را از طریق “Settings > General > Profiles & Device Management” فعال کنید. پس از پیدا کردن پروفایل مدنظر، باید “Install” را انتخاب کنید.
  • اگر به‌روزرسانی خودکار ساعت هوشمند شما فعال باشد، آنگاه اعلانی را دریافت خواهید کرد که می‌گوید بتای عمومی watchOS 7 از طریق اپلیکیشن Watch آیفون شما، آماده دانلود است. در غیر این صورت، باید به‌صورت دستی این مورد را بررسی کنید. جهت انجام این کار نیز باید اپلیکیشن Apple Watch را بر روی آیفون خود اجرا کرده، “My Watch” را لمس و سپس از طریق بخش “General” به “Software Update” رفته تا بتوانید نصب را آغاز کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH