اولین تصاویر از رندرهای نسخه Fan Edition تلفن سامسونگ گلکسی S20 منتشر شد

سامسونگ برروی نسخه خاصی از اسمارت‌فون گلکسی S20 کار می‌کند. این نسخه با نام Fan Edition 5G یا همان نسخه مخصوص هواداران شناخته می‌شود که احتمالا در سه‌ماهه آخر سال جاری میلادی به بازار خواهد شد. به تازگی نیز تصاویر با کیفیتی از رندرهای این هندست که نسخه ارزان گلکسی S20 محسوب می‌شود، به بیرون درز کرده است. تصاویر این رندر توسط افشاگر معروف، OnLeaks منتشر شده‌اند.

گلکسی S20 FE 5G همان نسخه استاندارد پرچمدار سری S سامسونگ است که از یک صفحه‌نمایش تخت استفاده می‌کند. یک حفره پانچ شده در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است، اما حاشیه‌های پنل به اندازه مدل‌های هم‌خانواده باریک نیست. براساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی دارای فریم فلزی بود و همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، فریم دور تلفن به رنگ کروم درآمده است.

در پنل پشتی گلکسی S20 FE 5G از پلاستیک مات استفاده شده و دیگر هیچ نگرانی بابت جذب لکه‌ها اثرانگشت در پنل آن وجود نخواهد داشت. ما هنوز مطمئن نیستیم که سامسونگ این گوشی را همانند رندرهای منتشر شده در رنگ‌های سبز نعنایی یا فیروزه‌ای روشن به بازار عرضه کند. اما این گزینه‌های رنگی از لحاظ ظاهری بسیار جذاب و زیبا هستند.

گلکسی S20

یک مجموعه دوربین سه‌گانه در همان پنل پشتی دیده می‌شود که فلاش LED نیز در کنار آن قرار گرفته است. IceUniverse، یکی دیگر از افشاگران معروف بخش محصولات دیجیتال در ماه گذشته اعلام کرده بود که دوربین اصلی این گوشی به جای سنسور ISOCELL GN1 از سنسور 12 مگاپیکسل IMX555 شرکت سونی استفاده می‌کند. هم‌چنین، احتمال می‌رود که یک دوربین التراواید 12 مگاپیکسل و یک دوربین تله‌فوتو با کیفیت 8 مگاپیکسل و زوم 3 برابر اپتیکال در مجموعه دوربین گلکسی S20 FE 5G تعبیه شوند.

این تلفن درست همانند مدل معمولی پرچمدار سامسونگ به جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز نشده است. یک پورت USB-C در بخش پایینی دستگاه دیده می‌شود که در کنار آن نیز یک بلندگوی مشبک قرار دارد. اسلات سیم‌کارت نیز در بخش بالایی تلفن تعبیه شده و در سمت راست گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و پاور به چشم می‌خورند.

https://www.namasha.com/v/vrK8d6Bd

برخی دیگر از منابع ادعا می‌کنند که این تلفن از پنل 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 865 استفاده خواهد کرد. البته، پرچمدار سامسونگ مدتی پیش با تراشه اگزینوس در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود. نسخه Fan Edition گلکسی S20 5G تاییدیه IP68 را هم دریافت کرده و ظرفیت باتری آن معادل 4500 میلی‌آمپر است. این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

سایر گزارش‌های غیررسمی ادعا می‌کنند که این اسمارت‌فون در ماه اکتبر با قیمت حدود 750 دلار به دست مشتریان می‌رسد. هرچند، انتظار می‌رود که نسخه 4G آن ارزان‌تر از مدل 5G باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH