سری میت 40 هواوی مجهز به دوربینی با لنز مایع خواهد بود

تاکنون در خصوص مشخصات اسمارت‌فون‌های سری میت 40 هواوی پیش‌بینی‌های متعددی مطرح شده است. هندست‌های سری میت با بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته شناخته شده‌اند و مدل‌های امسال نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. یک شخص خبرچین به برخی مشخصات کلیدی هندست‌های آینده اشاره نموده و ادعا می‌کند که دوربین مجهز به فناوری لنز مایع هواوی بالاخره به‌صورت تجاری قابل دسترس خواهد بود.

منبع منتشرکننده این اطلاعات کاربری با شناسه (Teme (@RODENT950 است که به‌دلیل افشای اطلاعات مربوط به هواوی به شهرت رسیده است. وی در توئیتی که چند روز پیش منتشر شده بود؛ به مشخصات کلیدی 2 گوشی سری میت 40 با اسامی رمز “Ocean” و “Noah” اشاره کرد.

بر اساس اظهارات وی دستگاه با اسم رمز Ocean که احتمالا همان نسخه استاندارد میت 40 است؛ از یک نمایشگر خمیده 6.67 اینچی ساخت کمپانی ال‌جی دیسپلی بهره خواهد برد. همچنین گفته شده که این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. در بخش دوربین نیز شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 20 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی خواهیم بود. همچنین این هندست مجهز به ماژول فوکوس خودکار لیزری است.

دستگاه دیگر با اسم رمز Noah احتمالا همان میت 40 پرو یا میت 40 پرو پلاس است. بر اساس اظهارات مطرح شده این محصول مجهز به یک نمایشگر آبشاری خواهد بود؛ پنلی که توسط کمپانی‌های ال‌جی دیسپلی و BOE تولید خواهد شد. این نمایشگر همانند نمونه مورد استفاده در ورژن استاندارد گوشی از نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره خواهد برد. همچنین پردازنده داخلی به‌کارگیری شده در این مدل از نوع کایرین 9000 است.

در بخش دوربین نیز این هندست مجهز به یک سنسور 50 مگاپیکسلی با فناوری لنز مایع خواهد بود. پتنت مربوط به فناوری لنز مایع چند ماه پیش توسط شرکت هواوی ثبت شد. این فناوری امکان دستیابی به فوکوس خودکار سریع‌تر و تثبیت‌کنندگی بهتر را فراهم می‌کند. گزارشات پیشین ادعا می‌کردند که این مشخصه تا سال آینده و عرضه هندست‌های سری هواوی P50 در یک اسمارت‌فون رویت نخواهد شد. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که هواوی پیش از دریافت گواهی ثبت اختراع موفق به آماده‌سازی این فناوری برای سری میت 40 شده است. به عقیده شخص خبرچین این فناوری هنوز برای تولید انبوه مهیا نشده است؛ لذا توصیه می‌شود تا به صحت و سقم اطلاعات لو رفته با دیده تردید نگاه کنید.

ماژول دوربین در کنار حسگر 50 مگاپیکسلی از دوربین فوق‌عریض 80 مگاپیکسلی سینمایی، یک لنز پریسکوپی و یک حسگر TOF میزبانی خواهد کرد. همچنین ظرفیت باتری‌های مورد استفاده در سری میت 40 برابر با 4300، 4600 و 5000 میلی‌آمپرساعت است. این باتری‌ها احتمالا به‌ترتیب در مدل‌های میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس به‌کار گرفته خواهند شد. همچنین بر اساس اطلاعات لو رفته این هندست‌ها مجهز به حفره‌ کروی‌شکل درون نمایشگر جهت استقرار سیستم فیس آی‌دی سه‌بعدی خواهند بود.

1 در مورد “سری میت 40 هواوی مجهز به دوربینی با لنز مایع خواهد بود”

  1. یعنی میشه ماهم میت 40 دستمون بگیریم؟ عجب طراحی داره سرشار از اوباهت و اعتماد و راحتی
    من میت 10 دارم خدایی غولیه برا خودش این میت 40 چی میشه دیگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH