تست فشار خون و ضربان قلب با گوشی Lava Pulse امکان پذیر خواهد بود

نظارت بر سلامت افراد همواره حائز اهمیت بوده و اکنون این پدیده بیش از هر زمان دیگری حیاتی به‌نظر می‌رسد. کمپانی Lava به منظور تسهیل نسبی این فرآیند از یک فیچرفون جدید مجهز به حسگر ضربان قلب و فشار خون داخلی رونمایی کرد. کمپانی برای این محصول نام مناسبی را در نظر گرفته است. Lava Pulse با قیمت‌گذاری 1949 روپیه (معادل 26 دلار) عرضه می‌شود. حسگر در قسمت پشتی دستگاه و کنار ماژول دوربین قرار دارد. کاربران بایستی انگشت خود را روی حسگر قرار داده و نتایج مربوطه را بر روی نمایشگر دستگاه مشاهده نمایند. بی‌تردید سنجش فشار خون با استفاده از انگشتان دست کاملا دقیق نخواهد بود.

Lava Pulse دارای یک نمایشگر 2.4 اینچی با رزولوشن 240 در 320 پیکسل بوده و با نرم‌افزار اختصاصی فیچرفون روانه بازار می‌شود. کاربران در صورت تمایل به استفاده از برنامه‌های پخش موسیقی و ویدیو می‌توانند ظرفیت حافظه دستگاه را تا 32 گیگابایت ارتقا دهند. گیرنده رادیو FM با قابلیت ضبط صدا و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون سایر امکانات گوشی را تشکیل می‌دهند.

Lava Pulse دارای حسگر ضربان قلب و فشار خون داخلی است

باتری نسبتا حجیم 1800 میلی‌آمپرساعتی گوشی انرژی موردنیاز برای استفاده 6 روزه از آن‌ را فراهم می‌کند. البته در صورت اجرای بازی‌های از پیش نصب شده نظیر Snake مدت شارژدهی باتری دستگاه کاهش خواهد یافت. همچنین بایستی خاطرنشان کرد که Lava Pulse یک گوشی 2 سیم‌کارته کاملا مبتدیانه با قابلیت اتصال 2 بانده در بستر شبکه نسل دوم (2G) است. این گوشی فاقد قابلیت اتصال به اینترنت و حتی GPRS است؛ اما از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند. گوشی Lava Pulse از طریق فروشگاه‌های آمازون، Flipkart و کلیه مراکز فروش در هندوستان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH