آپدیت اندروید 10 برای نوکیا 2.1 منتشر شد

اکنون کمپانی HMD Global انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای یکی از اسمارت‌فون‌های خود را آغاز نموده است. این هندست نوکیا 2.1 نام دارد و اکنون کمپانی انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 گو ادیشن برای این اسمارت‌فون را آغاز نموده است.

نخستین موج انتشار این به‌روزرسانی هم‌اکنون در برخی کشورها آغاز شده است و کاربران ساکن کشورهای بنگلادش، کامبوج، هندوستان، لائوس، مالزی، میانمار، نپال، فیلیپین، سریلانکا و تایلند مشغول دریافت این به‌روزرسانی هستند.

10 درصد دستگاه‌های موجود در این مناطق به‌روزرسانی جدید را در روز 3 سپتامبر (13 شهریورماه) دریافت کردند و 50 درصد دیگر نیز تا روز 5 سپتامبر (15 شهریورماه) از این به‌روزرسانی بهره‌مند خواهند شد. فرآیند انتشار آپدیت در روز 7 سپتامبر (17 شهریورماه) به پایان خواهد رسید. در ادامه این به‌روزرسانی احتمالا در سایر مناطق نیز ارائه خواهد شد.

از آنجا که نوکیا 2.1 از همان ابتدا به‌عنوان یک گوشی مجهز به سیستم‌عامل اندروید گو روانه بازار شد؛ لذا به‌روزرسانی منتشر شده برای این محصول نسخه ویژه‌ای از اندروید 10 است که با امکانات محدودتر و چندین اپلیکیشن اختصاصی و پیش‌فرض برای اندروید گو منتشر می‌شود. این سیستم‌عامل فضای داخلی محدودتری را اشغال نموده و در مقایسه با ورژن‌های معمولی اندروید به میزان کمتری از منابع سخت‌افزاری استفاده می‌‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH