10 ویژگی برتر گلکسی اس 5 که تا پیش از این نمی‌دانستید!

galaxy_s5_combi_2p_0219

در اینجا می خواهیم به موضوعاتی اشاره کنیم که ممکن است هیچ‌وقت متوجه آن نشوید: 10 ویژگی پنهان گلکسی اس 5 که به هیچ‌وجه در تبلیغات ارایه‌ شده از سوی شرکت سامسونگ به آن اشاره نشده است.

مهم‌ترین نکات ارایه‌ شده برای فروش این محصول از سوی شرکت سامسونگ، این بود که دوربین این محصول در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و گوشی می‌تواند ضربان قلب صاحبش را نشان دهد. اما در اینجا لیستی از قابلیت‌های این پرچم‌دار جدید سامسونگ را با هم مرور می‌کنیم که ممکن است خیلی‌ها از آن اطلاع نداشته باشند!

1- شما می‌توانید با مداد بر روی این گوشی بنویسید. صفحه نمایش S5 بسیار حساس است تا جایی که شما می‌توانید به راحتی با یک مداد واقعی بر روی آن بنویسید! البته که هیچ کس دوست ندارد صفحه نمایش گوشی خود را با مداد یا چیزی شبیه به آن خراش دهد، اما این ویژگی نشان از تاچ فوق‌العاده حساس این مدل دارد.

2- گوشی خود را کج کنید تا بتوانید یک Play List ایجاد کنید: درسته! اگر شما در حال گوش دادن به نوع خاصی از موسیقی هستید و گوشی خود را در حالت افقی کمی کج کنید، گلکسی اس 5 به صورت خودکار به دنبال آهنگ‌های شبیه به  آن که در گوشی خود ذخیره کرده‌اید گشته و موزیک‌های شبیه به آن را برای شما جدا کرده و به Play List اضافه می‌کند! این قابلیت، لذت خاصی را در هنگام گوش دادن به موسیقی به شما القا می‌کند و کارتان را بسیار راحت می‌کند! این قابلیت را تست کنید، حتما لذت خواهید برد.

3- می‌توانید از قابلیت Toolbox برای ایجاد یک نوار ابزار بر روی صفحه نمایش خود استفاده کنید. نوار ابزاری که به شما کمک می‌کند تا نرم‌افزارهای مورد علاقه خود را در هر صفحه‌ای که خواستید، با لمس و نگه‌داشتن آیکون کوچک سفید رنگی که در تمامی صفحات اصلی گوشی خود دارید، دست پیدا کنید! این قابلیت را می‌توانید در تنظیمات گوشی پیداکرده و آن را در حالت Enable قرار دهید.

4- گلکسی اس 5 دارای حالت امنیتی یا Privacy Mode است. شما می‌توانید به اسناد و عکس‌های خصوصی و یا محرمانه خود، تنها با استفاده از الگوی قفل خاصی (unlock Pattern) دسترسی پیدا کنید. برای این قابلیت کافی است شما به قسمت تنظیمات گوشی رفته و فایل‌هایی را که مایل به محافظت هستید، انتخاب کنید، پس از آن می‌توانید برای آن‌ها یک پین کد جداگانه و یا یک الگوی خاص طراحی کنید. بعد از این، هر گاه گوشی خود را از حالت قفل در آورید، شما یا هر کسی که می‌خواهد به این اطلاعات دسترسی پیدا کند، بدون رسم الگوی خاص و یا ورود پین کد مخصوص، این توانایی را نخواهد داشت. شاید این گزینه را بتوان به نوعی به حالت Guest Mode گوشی‌های ال‌جی تعبیر کرد که برای اولین بار در گوشی LG-G2 دیدیم.

 5- گلکسی اس 5 دارای حالت Kids Mode است. این قابلیت به طور پیش‌فرض بر روی گوشی شما موجود نیست و برای استفاده از این قابلیت باید نرم‌افزار Kids Modes را از سایت سامسونگ دریافت کنید. بعد از دانلود می‌توانید گوشی خود را در حالتی روشن کنید که تبدیل به وسیله‌ای زیبا و دارای تنظیمات چندرسانه‌ای مخصوص کودکان شما باشد! این ویژگی ساده، در کنار طراحی زیبا و دل‌نشین رابط کاربری، کار را برای استفاده کودکان آسان‌تر کرده و نرم‌افزارهای ویژه‌ای را در اختیار شما قرا می‌دهد که می‌توانید با دانلود آنان، کودکان خود را سرگرم کنید. جالب‌تر اینجاست که شما برای بازی‌ها نیز می‌توانید دسترسی‌های خاص تعریف کنید (به طور مثال شما هیچ‌گاه حاضر نیستید کودکتان بازی GTA Mobile را بازی کند، این‌طور نیست؟). و آخرین نکته در این مورد این است که شما حتی می‌توانید محدودیت زمانی خاصی را نیز برای استفاده فرزندتان از گوشی موبایل و بازی تعریف کنید.

 6- دسترسی به دوربین با استفاده از دکمه قفل صفحه به وسیله کشیدن آیکون دوربین به یک طرف صفحه! با این کار شما به طور مستقیم به دوربین و تنظیمات آن راهنمایی می‌شوید و نهایت استفاده از زمان را برای خلق صحنه‌های ناگهانی خواهید برد، بدون آنکه از دست شما بروند!

7- مودهای همانند Virtual Mode ،Shot و … دوربین این پرچم‌دار به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌هایی با پسوند gif خلق کنید. فایل‌هایی که توسط آن می‌توانید تورهایی مجازی را طراحی کرده و از آن لذت ببرید. شما می‌توانید عکس‌های مختلفی از مکان‌های گوناگون تهیه‌کرده و آن‌ها را توسط قابلیت Tour باهم آمیخته و به دوستان و آشنایانتان نشان دهید. در این قسمت افکت ها و ویژگی‌های جالب و جذاب زیادی خواهید داشت که می‌توانید با آن به ویرایش تمامی عکس‌هایتان پرداخته و لذت ببرید!

   8- شما قادر هستید مخاطبین دارای اولویت خود را در قسمت Priority Senders انتخاب کرده و اولویت‌بندی کنید. در این قسمت می‌توانید افرادی را که برای شما مهم‌تر هستند را در صدر قرار داده تا به پیام‌ها و تماس‌های آن زودتر دسترسی پیدا کنید.

 9- شما همچنین می‌توانید وقتی در حال صحبت و یا مکالمه هستید، اطلاعات تماس‌گیرنده را به راحتی مشاهده کنید، یا هر زمان که در حال استفاده از گوشی خود هستید، هر اطلاعاتی را که از آن فرد در گوشی خود ذخیره کرده‌اید، در هر جایی به راحتی مشاهده کنید.

10- گلکسی اس 5، همچنین دارای نوار هشدار دهنده تماس است، به طور مثال در هنگامی که در حال کار با نرم‌افزار خاصی هستید، برای پاسخ دادن به تماس نیازی به خروج از آن نرم‌افزار نیست و تماس ورودی در قسمت نوتیفیکشن (Notification) به نمایش در می‌آید.

4 در مورد “10 ویژگی برتر گلکسی اس 5 که تا پیش از این نمی‌دانستید!”

  1. 4-5-10 رو ال جی داشت البته مابقی رو نمیدونم مثلا 10 رو گوشی ساده ( البته در دنیای امروزی ) ال جی e445 هم داره

  2. چیزهای بدرد بخوری نبود. به قول خود سامسونگ علت پیشرفت تبلیغات و بازاریابیست. وگرنه یه دنیا نرم افزار در گوگل پلی هست که از اینا بهتر هم گیر میاد

  3. امکانات نرمافزاری گالکسی ها فوق العاده هستن و تو گالکسی ها همیشه یه چیز جدید واسه کشف کردن هست برخلاف ایفون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH