معرفی سرور اچ پی از دید رایان پژواک

حتما با خودتان فکر می کنید کدام قابلیت سرورهای HPE این همه طرفدار را به سوی خود جذب کرده است. HPE در بروز بودن و استفاده از تکنولوژی های جدید حرف اول را می زند که همین باعث شده است که این سرور متناسب با نیاز های روز استفاده کنندگان خود باشد. همچنین یکی دیگر از مواردی که بسیار برای سرور های HPE حائز اهمیت است، ابعاد سرور است که سعی بر این است به گونه ای طراحی شود که به راحتی قابل حمل باشد.

محصولات سرور اچ پی  هر کدام برای شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. حال می خواهیم تعدادی را به اختصار شرح دهیم:

Apollo Systems

آیا به دنبال عملکرد و پهنای باند بیشتر حافظه هستید؟

Apollo Systems  بر پردازنده های نسل 2 Intel® Xeon® 9200 ساخته شده است که با داشتن  2 سوکت، عملکرد بی نظیری را در بارهای کاری زیاد  Work Load High ارائه می دهد. با استفاده از این سرور نگرانی بابت حجم بالا نداشته باشید زیرا به کمک گزینه های خنک کننده مانع خرابی زودرس می شود.

BladeSystem

صرفه جو بودن به علاوه سریع و آسان بودن، همه در این سرور خلاصه می شود. سرور HPE  مدل BLadesystem برای موارد زیر بسیار مناسب است

1) دفاتر کوچک یا سایتهای از راه دور که محدود به هیچ یک از کارکنان فناوری اطلاعات نیست.

2) برنامه های کاربردی که نیاز به حداکثر هشت سرور در هر محوطه دارند.

3) مکان هایی که از قدرت خنک کننده و ظرفیت خنک کننده محدود برخوردار هستند.

4) مراکز داده – دیتا سنتر که نیاز به اتصال برق به منبع تغذیه بدون وقفه  (UPS) یا پریز برق 100-120V دارند.

پس اگر نیاز به سروری دارید که یکی از  موارد بالا را در برمیگیرد حتما از این سرورHPE  استفاده کنید.

 

CloudLine

این سرور به راحتی خودش را با ارائه دهنده وفق می دهد پس اگر به دنبال سروری سازگار هستید این مدل علاوه بر ایجاد مراکز داده در مقیاس بالا بسیار با شرایط ارائه دهنده سازگار است.

HPE EdgeLine Converged Edge Systems

آیا می خواهید حجم داده تیغه ی سرور را بر صفحه های 10گیگابایتی چند برابر کنید؟

سرور HPE Edgeline Converged Edge Systems از  یک سوئیچ 10G SFP پشتیبانی می کند تا انتقال داده ها را با سرعت بالا انجام دهد. زیر ساخت های این سرور به گونه ای طراحی شده است که با توجه به نیاز شما امکان ورود به ظرفیت بالا داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها را در آن فراهم کند.

Gen10 Servers

خاص ترین سرور، سرور Gen10 Servers است . سروری متراکم و جمع و جور که ترکیب منحصر به فردی از قابلیت های Enterprise – Class با ارزش بسیار بالا فراهم می کند. در نتیجه آن را به یک بستر ایده آل سرور رک برای رشد مشاغل و خدمات تبدیل می کند.

Insight Control Software

اگر به دنبال سروری با سرعت بالا و داشتن دوام در کار هستید سرور Insight Control Software بهترین گزینه است. به کمک  این سرور سرورهای HPE ProLiant خود را به سرعت و به طور مداوم ، مدیریت ، کنترل و بهینه کنید.

Integrated Lights Out (iLO) Software

سرور Integrated Lights Out (iLO) Software به کمک فناوری های مدیریتی چرخه حیات کامل کلیه سرورهای HPE ProLiant Gen8 و Gen9 را از هر مکانی پشتیبانی می کند. همچنین  کنسول از راه دور یکپارچه ، رسانه مجازی ، ادغام دایرکتوری ،  Federation iLO ، CNSA ، اعتبارسنجی سیستم عامل Runtime ، بازیابی خودکار ایمن و پاک کردن مطمئن داده های کاربر از دیگر قابلیت های این سرور است.

Integrated Lights Out (iLO) Software for Integrity

این سرور برای مدیریت های از راه دور حرف اول را می زدند. سلامت سیستم را از راه دور به روش های مختلفی مدیریت می کند که این روش ها شامل موارد زیر است:

  1. رابط LAN ایمن
  2. کنترل خط فرمان مبتنی بر متن
  3. رابط کاربری گرافیکی آسان و با استفاده از مرورگر

 

Mission Critical Servers

اگر در شرایطی بسیار حساس و وخیم قرار گرفتید و نیاز به سرور کاربلد دارید، سرور Mission Critical Servers بهترین گزینه خواهد بود. این سرور در شرایط بحرانی داده ها را مدیریت می کند.

Moonshot System

سرور Moonshot System یک سرور کامل برای بارهای کاری خاص طراحی شده است. این سرور با بسته بندی منحصر به فرد خود باعث صرفه جویی در برق نیز می شود، پس به عنوان یکی از به صرفه ترین سرور هاست.

NonStop X Servers

اگر در شرایطی هستید که خطرات احتمالی کارتان بسیار بالاست و نیاز به سروری دارید که این خطرات را کاهش دهد استفاده از سرور Non-Stop X Servers شما را بی نیاز می کند. این خطرات شامل خطرات خرابی هنگام ملاقات با پردازش در مقیاس بزرگ ، پردازش معاملات آنلاین (OLTP)  و الزامات پایگاه داده — در سرور x86 استاندارد می شود.

OneView

سرور OneView عملیات ذخیره سازی و شبکه و همچنین سرور HP با جدید ترین نرم افزار ها مدیریت می کند. پس به روز بودن در استفاده از نرم افزار در این سرور حرف اول را می زند.

Partner Software

شرکت HPE محصولات  گسترده نرم افزاری را به کمک شرکای ISV که پیشرو در صنعت هستند، ارائه می دهد تا بتوانند زیرساخت های سرور شما را پوشش قرار دهند.

Persistent Memory

یکپارچگی یکی از مهمترین گزینه های مورد لازم در پشتیبانی است . سرور Persistent Memory به کمک ذخیره سازی یکپارچه ، سرعت حافظه بالا، ظرفیت ترابایت و فناوری انعطاف پذیر در مراکز داده به یکی از بهترین سرور ها تبدیل شده است.

ProLiant Servers

یکی از پر طرفدار ترین و متنوع ترین سرور ها سرور ProLiant Servers است. سرورهای ProLiant یک زیرساخت کاملی را ارائه می دهند که هم از اهداف تجاری و هم از رشد تجاری شما پشتیبانی می کند.

 

ProLiant DL Servers سرور DL اچ پی

سرورهای نصب شده با بسته بندی های متنوع است که متناسب با بار کاری مختلف در محیط های مرکز داده به صورت کاملا انعطاف پذیر عمل می کند.

رده متوسط:

HPE ProLiant DL۶۰

HPE ProLiant DL۸۰

HPE ProLiant DL۱۲

HPE ProLiant DL۱۶۰

HPE ProLiant DL۱۸۰

HPE ProLiant ML۱۱۰

HPE ProLiant ML۱۵۰

 رده اینترپرایز:

HPE ProLiant DL۳۲۵

HPE ProLiant DL۳۶۰

HPE ProLiant DL۳۸۰

HPE ProLiant DL۳۸۵

HPE ProLiant DL۵۶۰

HPE ProLiant DL۵۸۰

HPE ProLiant ML۳۵۰

هر کدام از این سرور ها برای بار کاری مختلف و شرایط های متنوع طراحی شده است پس می توانید متناسب با هر نیازی که دارید یکی از این سرور ها را انتخاب کنید.

برای خرید سرور اچ پی ای  و هم چنین دریافت مشاوره رایگان به وب سایت شرکت پردازش رایان پژواک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 41308000-021 تماس بگیرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH